Zápis z Rady 16.6.2008
Zápis ze zasedání Rady města Klecany, ze dne 16. června 2008.
Rada města:
1. prověřila plnění úkolů z minulé rady
2. č.j. 1306/08 nedoporučuje prodej akcií České spořitelny firmě Cyrrus a předá Zastupitelstvu města
3. č.j. 1309/08 projednala žádost o odkoupení pozemku p. č. 328/2 a pověřila vedení města místním šetřením
4. č.j. 1333/08 vzala na vědomí rozhodnutí č. 178 MěÚ Brandýs n. L. – Stará Boleslav odbor dopravy o úplné uzavírce části silnice III/2424 v Klecanech. Uzavírka bude probíhat 18. – 20 6. 2008 z důvodu výměny zpomalovacích prahů, uzavírka se netýká autobusové dopravy PID.
5. č.j. 1330/08 vzala na vědomí informaci o nákupu a rozmístění košů na psí exkrementy
6. č.j. 1329/08 projednala žádost o odkoupení pozemku p.č. 314/56 a pověřila vedení města místním šetřením
7. č.j. 1337/08 schválila provozování 3 ks hracích automatů v restauraci „Sportklub“ na období od 1.7. do 31.12.2008
Příští Rada se bude konat 23. června 2008
místostarostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastarosta
č.j. 1341/08
K tomuto článku můžete vložit svůj komentář
Přispívat do diskuze může pouze registrovaný uživatel.Zápis z Rady 16.6.2008
Vložil: - neregistrovaný - 2008-06-25 07:03:12Bohužel,náhrada bývalých retardérů za asfaltové,byla zřejmě důležitější než oprava,
třeba ulice U lékárny,a její křížovatky s ulicí Dlouhou,kde kanál a díry nutí řidiče k slalomu.(některé díry si občané chtěli zalepit sami betonem,ale jiní jim to zas rozjezdily neboť se museli vyhnout jiným dírám.)Je též důležitější než prodloužení a napojení chodníku vedoucího od Tynclů.Vážení, vy těmito ulicemi nejezdíte,že dáváte přednost výměně retardérů než opravě rozbitých ulic?Efekt retardérů je stejný,není to skutečně plýtvání penězi?Zřejmě materiál a práce jsou velice levné,a tak si to můžete dovolit nebo spoléháte na to,že si občané budou ulice opravovat sami?Třeba betonem?
re: Zápis z Rady 16.6.2008
Vložil: Ivo Kurhajec - 2008-06-25 19:25:41Na opravu komunikace U Lékárny schválila RM provedení zadávací dokumentace včetně zaměření a úpravy.Vedlo nás k tomu mnoho sporných bodů pro jednorázovou opravu a snaha o komplexní řešení. Výměnu retardérů schválilo ZMě.Pokračování chodníku se bude odvíjet od jednání s majiteli pozemků.
Zápis z Rady 16.6.2008
Vložil: - neregistrovaný - 2008-06-24 16:43:18Mě vadí, že retardery nebyly instalovány zároveň při pokládce nového povrchu. Znovu rozkopávat krásnou a hlavně drahou silnici mě připadá neekonomické. Jsou to peníze nás všech a daly by se použít lépe.
Zápis z Rady 16.6.2008
Vložil: - neregistrovaný - 2008-06-18 06:43:58K bodu 4.
Toto technické zařízení vám řidiče nevychová,jen znepříjemní jízdu slušným řidičům.Porušení omezení rychlosti je přestupek a má je řešit policie,sankcí pachatele,nikoli znepříjemněním jízdy ostatním - reterdéry.Spolupráce úřadu a policie
je upravena v zákoně.Zřejmě dáváte přednost mrhání prostředky daňových poplatníků,před dohodou s policií.
re: Zápis z Rady 16.6.2008
Vložil: - neregistrovaný - 2008-06-18 12:59:34Obávám se, že o mrhání prostředků daňových poplatníků v tomto případě opravdu nejde. Těžko do Klecan dostaneme policejní hlídku z Dolínku tak často, aby řidiče vychovala k ohleduplnější jízdě a k dodržování rychlosti. Jako celek jsme společnost, jejímž koníčkem je nedodržování jakýchkoli zákonů, vyhlášek a předpisů, proto je donucovací prostředek v podobě retardéru na místě, i když omezí i ty slušné řidiče. Lépe předcházet tragédii takto, než se po nějakém neštěstí vymlouvat, že tam měl stát policajt. Na různé druhy retardérů a jiných zpomalovacích prvků narazíte téměř v každé obci i v zemích, kde jsou řidiči podstatně ukázněnější než u nás (Holandsko, skandinávské země atd.)
re: re: Zápis z Rady 16.6.2008
Vložil: - neregistrovaný - 2008-06-19 06:50:54Vážený pisateli,
už jen to,že byly nainstalovány prahy jednoho typu,které nemají zdaleka po životnoasti a jsou měněny za jiné,lze považovat za neekonomiocké(tedy mrhání prostředky)Rozhodně nemusí jít o policejní hlídku z Dolínku.To je státní policie a ta bude řešit
přemíru trestných činů,neboť jak píšete, nedodržování zákonů je koníčkem v naší společnosti a možná, jak jsem zde již též četl,národním sportem.
Radar, na měření rychlosti spolu se strážníky
lze zajistit smlouvou mezi úřadem a jakoukoli městskou nebo obecní policií.
Nevím ,jaký typ retardéru bude nyní nainstalován,ale jestli bude stejný jako v Máslovicích a na něm bude též přechod,řidič ho přehlídne,přední osu mo odlehčí,sníží tak možnost auto ubrzdit,tak pak nevím co ti přecházející.
Můžete dělat reflexní značky,retardéry třeba i semafory pokud řidiče nevychováte sankcemi,
budou jezdit na červenou,budou budou jezdit rychle i přes retardéry,nebudou dodržovat stopky a.t.d.Zejména ti řidiči,kterým na vozidle nezáleží snadno si pořídí nové a jsou" za vodou ".
re: re: re: Zápis z Rady 16.6.2008
Vložil: - neregistrovaný - 2008-06-20 12:41:24Cílem této akce patrně není výchova řidičů, ale ochrana chodců. V tom tyto retardéry účel splňují. Oproti retardérům, které jsou rušeny, tyto nové jsou šetrnější k nápravám a tlumičům našich aut (pokud se na ně najede přiměřenou rychlostí). Označeny bývají tak, že jsou patrné na dostatečnou vzdálenost, zde tomu, doufám, bude také tak.
re: re: re: re: Zápis z Rady 16.6.2008
Vložil: - neregistrovaný - 2008-06-23 06:38:28Vážený pisateli,
rád slyším o ochraně chodců.Na jedné straně se budují retardéry, po té se vylepšují,ale aby někdo naznačil přechody na křižovatce U hřbitova to né.Chodník vedoucí polél ulice Československé armády, lemovám probořeným zábradlím, končí kdesi v rozježděném blátě,
i tam tudy chodí děti do školy a jiní chodci.
K ochraně chodců postačily retardéry staré.
Je škoda,že v době fotoradarů a vyspělé elektroniky vytváříte hrboly na silnici.
Možná
je to tak jednodušší.Bohužel chodci nepřechází jen v místech "chráněných" retardéry, ale potřebují překonat třeba již zmíněnou křižovatku.Tam budete dělat též retardéry?
Retardéry jsou pouze pasivní ochrana,ale o 100m dál jsou bez účelu.Měření rychlosti policií a nebo fotoradarem by působilo jednak na přestupce samotné a proniknutí informace o měření,na široké okolí.Ve Zdibech jsou o kousek dál.Rozumím retardérům ohraničijící pěší nebo obytné zóny,ale na hlaví silnici?Řešíte bezpečnost chodců jen místně a pasivní formou,účelnější by bylo
zapůsobení na skutečného přestupce na jeho osobnost a psychyku ostatních řidičů.Ale retardéry se vybudují jednou pro vždy a dál budete bez práce.Místo rovných silnic budou hrbolaté.