Zápis z Rady 9.2.2009
Zápis ze zasedání Rady města Klecany, ze dne 9. února 2009
Rada města:
1. Prověřila plnění úkolů z minulé Rady.
2. Vzala na vědomí zápis ze schůzky komise pro fondy EU, která se konala dne 4. února 2009.
3. Navrhla dva občany města na titul „ čestný občan“ a předá Zastupitelstvu města.
4. Č.j. 196/09 projednala smlouvu o sdružení města Klecany a Letiště Vodochody a.s. pro vytvoření podmínek pro provoz společné jednotky požární ochrany a pověřila vedení města doplněním dalších informací.
5. Č.j. 185/09 vzala na vědomí výroční zprávu o hospodaření Základní umělecké školy v Klecanech a předá finančnímu výboru.
6. Č.j. 195/09 byla seznámena s architektonickou studií na Dům s pečovatelskou službou od ing. arch. Terezy Kilingerové a předá stavební komisi.
7. Č.j. 211/09 schválila reklamní spolupráci se Sdružením provozovatelů osobní lodní dopravy na zařazení přívozu Klecánky do mapy lodní dopravy.
8. Č.j. 216/09 schválila smlouvu o spolufinancování projektu „Mikroregion sociální pomoci Brandýsko“, prostřednictvím Městského úřadu Brandýs n.L. – Stará Boleslav.
9. Schválila příspěvek Lakomým Barkám ve výši 10.000,- Kč na vydání CD.
10. Schválila závaznou přihlášku do soutěže o Cenu Petra Parléře 2009 – revitalizace náměstí a přilehlých parkových ploch města.
Příští zasedání Rady města se bude konat 23. února 2009
místostarostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastarosta
Č.j. 217/09
K tomuto článku můžete vložit svůj komentář
Přispívat do diskuze může pouze registrovaný uživatel.Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-03-03 19:38:46když tak nevěřícně kroutíš hlavou co tu žije za pokrytce tak nám prosím napiš co bylo tak špatné.není spíše špatné že na nás úřad kašle a nedokáže odepsat na nic.témat tu mají hafo a skoro vše jsou slušné příspěvky..
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-03-03 19:28:27navrhuji zrušit veškeré témata protože nám stejně nikdo z úřadu na nic neodpoví možná před volbama že pane starosto a místostarosto.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-03-04 11:21:20Lze říci,že některé příspěvky zde, jsou trochu ostřejší,ale i na ty by měl správný zastupitel - politik odpovědět,takováto nekomunikace napovídá vstahu k pisatelům - pohrdání.
Takovýmto přístupem těžko vybudují moderní Městský úřad se snadnou dostupností všech služeb pomocí přímého jednání i internetu. SLIBY Z VOLEBNÍHO PRAGRAMU SNK se poněkud vytrácejí.O co tedy ve skutečnosti jde?
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-03-03 07:17:09Vazena, to ze je neco v poradku by snad opravdu melo byt samozrejme. Horsi je, ze v Klecanech to co bylo az donedavna v poradku se nici a i pres mnoha upozornovani a poukazovani na stav veci nic mestsky urad nedela.Jiz nekolikrat zde bylo poukazovano na stav pred skolou. Je to tam jako nekde na magistrale diky prujezdu pres Boleslavku, je to nepochopitelne jak muze byt urad necinny ve veci bezpecnosti deti a zivotniho prostredi. Vzdyt by stacilo dat na vjezd do Boleslavky 2 betonove bloky. Proc prujezd? Z Boleslavky a do Boleslavky je dost vyjezdu na hlavni komunikaci. Zrejme nez tam nekdo neprejede nejake dite tak se nic dit nebude.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-03-02 22:54:12Já jen nevěřícně kroutím hlavou, co to se mnou v Klecanech žije za pokrytce. Nadávat a kritizovat umí každý. To nám vždycky šlo. Jsem zklamaná, co se tady objevuje za hnusy. Jeden napadá druhého. Já myslím, že už je ani volit nebudete moct, protože po vaší krásné práci, kterou tady předvádíte, kdo by se do toho chtěl pouštět znovu? Tak kritizovat a ponižovat už umíte. Co takhle za něco pochválit? Ale to neumíte, co. Člověk hned napíše, že zmizela značka u vjezdu na náměstí a stěžuje si na to, ale že jich spoustu nových přibylo, to už nevidí. Nebo vidí, ale bere to jako samozřejmost.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-03-03 09:11:11Od pochválení a propagaci úspěchů města kulturní činnosti , propagace práce Zešíku tady máme Zpravodaj,o kladných informacích
vyhlížejících z fotografií tady máme Likru.
Co se týče značek,nemělo by jít o množství,ale účelnost potažmo bezpečnost,ale věřte ,že je nezapomenutelná značka zóna se zákazem vjezdu karavanu,
účelová jen pro jeden karavan.Zajímaly by mě náklady na výměnu?Dobrá práce.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-03-02 19:19:59tak pane starosto ještě jeden den a máte pokoj o tom čí bude pozemek u přívozu..nechápu proč nedokážete napsat svůj názor o podivném konkurzu na toto místo.nic špatného nebo sprostého jsem nenapsal.. A JEŠTE PRO POŘÁDEK-JASNÝ VÍTĚZ BUDE PAN CIMERMAN Z KLECÁNEK.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-03-03 14:00:22Nediv se že starosta mlčí, s Cimermanem se jen tak náhodou potkávají na procházce u vody na náměstí při akcích a velké jednání spolu vedli tajně v Praze v jednou podniku.Plně s tebou souhlasím dostal namazáno a teď udělá vše pro schválení Cimermana a jeho projektu, tedy spíše se CImerman schová za někoho jiného. Neměli být žádné podmínky a možná by tam vypadalo lépe. Takhle se tam nahrne Cimermanova banda s čluny a bude se zase řešit hluk lodí. Starostovi se také jedna koupí aby byl klid, občas svezou Němečka a jedem dál, konečně si budou moci chlapci říci jsme u kormidla.
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-03-04 06:25:05Člověče,jestli není pravda co píšeš,na tvůj ostrý příspěvek bych reagoval,vůbec bych nemusel být zastupitel,ale jen ten fousatý chlapík
z technických služeb města.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-28 19:50:053.3 09 končí výběrové řízení na okolí přívozu do té doby starosta nám o tom nic nenapíše protože je už dávno rozhodnuto a potom celou naší slavnou radu bude asi vozit okolo ostrova.že nevěříš že je to vše splnitelné-tak to možná není ale jemu nejde vůbec o stánek on potřebuje hlavně to molo protože obchoduje s loděma.otázka ..nedostal někdo na uřadě malou domů.ROZHODNĚ VÁS VOLIT UŽ NEBUDU....třeba i kvůli této lumpárně.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-03-02 07:05:18Ti nikdo neví,ale je divné,že skůtry zakázali,
a pro lodě se vytvářejí podmínky.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: neregistrovaný - neregistrovaný - 2009-02-27 14:07:32Je to úsměvné co všechno se kolem přívozu plánuje, nevěřím, že všechno je splnitelné
podle plánu rady MÚ Klecany.
A co takhle nočního hlídače pro kotviště, když
to bude pro zloděje lodí lákavé a nejen to?
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-27 15:25:32lepší čluny nežli převoznickej chlívek
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: ; - neregistrovaný - 2009-02-26 19:30:47dobrý večer pane starosto-můžete mi prosím napsat proč je potřeba u občerstvení v klecánkách molo a paroviště pro čluny..vsadím se o co chcete že vítezem bude pan cimerman.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-27 11:16:18Na to se přeci ani nemusíte ptát pana starosty,
je to v zájmu občanů města Klecany.Ti totiž potřebují molo ,parkoviště pro čluny,jen si spočítejte,kolik klecanských občanů kotví své lodě a jachty
na břehu.A protože to není nikdo z občanů našeho města,lze se domnívat,že jde o zájem jedné osoby,který je podporován městem.
Na to Vám ale Bílej tesák.
Z VOLEBNÍHO PRAGRAMU SNK - když ptáčka lapají.....
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-25 16:59:52Myslíte si také, že Klecany potřebují změnu?
Naše sdružení nezávislých kandidátů má za cíl:
• vybudovat moderní Městský úřad se snadnou dostupností všech služeb pomocí přímého jednání i internetu, výrazně zlepšit informovanost občanů
• pomoci zlepšit komunikaci mezi politickými i nepolitickými subjekty a občany
re: Z VOLEBNÍHO PRAGRAMU SNK - když ptáčka lapa...
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-26 06:39:24Buď si si tam ten internet připsal,nebo to má za cíl jen pan starosta,neboť,ti ostatní nezávislí kandidáti,neumí ,nedokáží nebo nechtějí svou problematiku objasnit.(ani ty blbý popelnice)
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-24 09:40:23Važení, většina z nas si zde ztezuje, domaha se a prosi nase zastupitele o napravu, jak se stavem vozovek, chodniku, prostranstvi ale hlavne ovzdusi v Klecanech.Naprava vsak zadna neni videt, vecer, kdyz spoluobcane zatopi, opravdu je citit jedy, nemuze se ani vyvetrat a presne je videt a citit z ktereho kominu to jde, kdo to způsobuje, staci se jen projit. Takze, kdyz nemaji zastupitele snahu si to zjistit a ucinit napravu, bude asi nutné se obratit na Životni prostredi nebo na Hygienu, at to prijedou zkontrolovat a pak se teprve asi dockame napravy.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-25 06:23:30Co Vy na to pane Lemon,nemáte pocit,že je ta Vaše komise trochu zbytečná?
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-25 13:44:19Pan Lemon je jeden z mála, který se snaží informovat a dělá to. Ostatní z MěÚ, kromě starosty mlčí a mlží.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-26 10:00:33opravdu jeden z mála? kolik je v Klecanech málo? je málo nikdo? vemete li v úvahu "uvolněného" starostu a místostarostu, kerý to maj celý táhnout nejvíc a maj k dispozici početný sbor pracovníků měú, tak p. Lemon jako "neuvolněný" dělá docela dost. Kdyby takhle dělali ve svých oborech všichni zastupitelé a dostáli těm předvolebním slibům - kidům bez ohledu na partajní příslušnost a vládnoucí stranu, to by byl v klecanech ráj....
re: re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-26 14:02:31Opravte mě prosím,když si myslím,že členové rady a předsedové komisí pobírají jakousi odměnu,a za ni by mohli podat alespoň strohou inf.
re: re: re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-26 14:27:02to máte pravdu, určitě něco pobírají, a určitě by i mohli informovat, proč to nedělají se prosím neptejte mne,ale jich, já se na nikoho z předvolebních letáků nešklebil a pod žádnými sliby nefiguruji...
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-26 06:20:05Nechť tedy sdělí,jakou učinil nápravu aby nedocházelo k znečišťování ovzduší.Jsou tam již třetí zimu a stále ..., vecer, kdyz spoluobcane zatopi, opravdu je citit jedy, nemuze se ani vyvetrat a presne je videt a citit z ktereho kominu to jde, kdo to způsobuje, staci se jen projit, a něco dělat.
re: re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: bílej hustej dým... - neregistrovaný - 2009-02-27 19:42:41...dneska z komína čoudil (jak kdyby pálili promočené matrace) 1dům při příjezdu od Zdib do Klecan,to tam bydlí rumunští státní příslušníci nebo kdo...? Co tam poslat OP Zdiby, když se jich všichni bojí? Jde to?
re: re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-26 14:03:44Neodpoví ti,nic neudělal,stav je stále se zhoršující.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: jéje - neregistrovaný - 2009-02-22 00:06:56úchylák ve Zdibech - zajištěn OP Zdiby, ještě že nestačil dojít do Klecan - aktuálně 20.2.- http://www.policiezdiby.cz/
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: KLECANKY PRIVOZ A OKOLI - neregistrovaný - 2009-02-19 22:40:36doporuci si precist uredni desku-ktera je v pravo nahore-ze dne 06.02.2009..21.02 2009.k podani nabidky na verejnou zakazku..budu moc a moc rad kdyz mi pan starosta odpovi proc by musel novej najemce placu okolo privozu nechat udelat na sve naklady nove sportovni hriste a dale co je absurdni udelat prevoznikum nove boudy ale co je jeste nejabsurdnejsi ze musi navic udelat molo na parkovani lodi a parkoviste na vleky pro ty lode.ale staci se jenom trochu zamyslet pro koho je tato verejna zakazka sita presne na miru.bohuzel to je pro pana--cimermanna--a jeho partu z prahy a okoli ktery tam od jara az do podzimu radej na clunech jako ma..ri..toto vse by stalo strasne moc penez novej stanek nove boudy hriste udelat a jeste to molo a proto do toho normalni clovek nemuze jit jenomze pan cimermann ma stanek uz hotovej a to ostatni se uz da zafinancovat zvlaste kdyz pan cimermann obchoduje s lodemi a ty to molo potrebuji.neco mi tu docela z naseho uradu smrdi a budu moc rad kdyz se pan starosta vyjadri proc jsou nastaveny takove podminky pro nove obcerstveni.dekuji predem za odpoved...
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-26 06:31:30Jo hochu,než by město samo protě,nechalo ten bordel uklidit,raději to vše pronajmou.Podívejte se na přívozy v jiných obcích,třeba v Máslovice - Libčice,přívoz - úhledný domeček a parkoviště aut a nic víc.
Pak ten bordel bude na někom jiným.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: taky jára.. - neregistrovaný - 2009-02-19 23:15:33ten přívoz a jeho bordelstav je vostuda města - 3xkiosek,každejpes - jinýklecany, boudy a čurbes převozníků... na tý vývěsce to je jestli tomu dobře rozumim tak jen(bod2.) "výzva k architektonický studii" kde výherce bude (bod6.)"realizovat zakázku v rozsahu dopracované studie", takže jestli to je šitý někomu na míru, tak jedině stavební firmě, co to vyhraje a bude realizovat.O následném VR na nájem kiosku, a o tom, jak bude zpoplatněný "parkování pro lodě", jaký má město požadavek na provoz a funkci převoznického místa se nikde nepíše, každopádně bych řekl, že horší než teď a minulé sezony už to být nemuže a ruku na srdce, v sezoně to je docela byznys tam mít kiosek, tím spíš, kolik se jich tam uživí, takže když tam bude 1vše splňující nájemce bez bordelů okolo jedině dobře a určitě je lepší se koukat na loď na přívěsu než na převoznickej chlívek - to je spíš výtka převozníkům !!!
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Martin Lemon - neregistrovaný - 2009-02-19 07:52:27Podporování kulturních a sportovních aktivit je stejně důležité, jako stavby nových chodníků a opravy silnic. V rozpočtu města jsou položky jako kultura, sport a tělovýchova, volnočasové aktivity aj. Město kulturní a sportovní akce podporovalo, podporuje a doufám, že podporovat nadále bude. Naprostá většina dobrovolných kulturních a sportovních akcí v Klecanech se bez podpory města neobejde. Je to tak nejen v Klecanech. A ještě k příspěvkům zde, tuším , že na takové, jejichž autor (nebo autoři, nedá se to poznat) není schopen unést tíhu zodpovědnosti za to co napsal a zbaběle a slabošsky se nepodepíše, ani Barky, ani florbalisté a ani další reagovat nebudou.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-20 06:59:10Pane Lemone,projděte se prosím ulicí,nebo lépe projeďte,od vašeho úřadu,ulicí na Vršku potom ulicí Nad Rychtou a kolem pošty ulicí Konečnou.
Můžete si vzít i masku projít tudy v rámci kulturního zážitku Masopustu,poznáte i prožitky
z exhalací spalin dřevotřísek,pojedete li autem
- skutečný tankodrom u ulici Konečné a neposlední řadě získáte dojem upraveného krásného města,a zajisté si všimnete dokonalého využití obecního pozemku občany.
Město doufám s tím nic,nedělalo,nedělá ,a dělat nebude.Proč též neužít trochu arogance?
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-19 19:12:46Pane Lemon, rád bych vám připoměl, že jste se tam kde jste dostal, protože vám lidi dali důvěru a né všemoc na vyhazování peněz. Vaší povinnosti je zvažovat každou korunu i na kulturní akce,nejste žádný odborník na kulturu a proto nepoznáte tu linii co je ještě kultura a co je již brak. Nedělejte ze sebe všeználka i když ta funkce v radě k tomu svádí a vraťte se na zem. Když něco zkazíte je lepší to otevřeně přiznat a říci - ano dát 10 000,-Kč na CD byla chyba, jenže vy všichni se chováte jak malí kluci, načapou vás při lumpárně a vy zatloukáte a zatloukáte.
To že se barky nevyjadřují je dobře, zatím od nich nic smysluplného nevypadlo jen natáhnout ruce umí - je to podobné jako někteří občané.Bylo by dobré se ještě na tom zamyslet a třeba i změnit rozhodnutí - lidi si vás třeba budou víc vážit, že dokážete uznat chybu.
Dovoláváte se že se lidi nepodepíšou, ale nedivte se, když se někdo podepíše tak jste schopni se mu nepřímo za tuto medvědí službu odměnit různou šikanou, nepovolíte mu jednou to jindy si jeho stížnost přehazujete jako horký brambor, jindy ho otrávite zdržovací taktikou. Všichni kdo se jednou posadí do této pomyslné židle jako by měli patent na rozum a ten prostý občan co nás volil musí být sticha, on přece nesmí mít pravdu - to by tu mohl rozhodovat každy a né vy.
Zkuste o tom zapřemýšlet
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-20 09:57:39Milý pane, můžete se pokusit napravit špatnou reputaci zastupitelů města Klecan. Připravte se na příští volby a nabídněte lepší řešení. Není to těžké, velké konkurenci nebudete muset čelit. Ale před tím si trochu zopakujte pravopis, nevypadá to dobře, když děláte hrubky :).
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Slavík - neregistrovaný - 2009-02-26 10:47:21mylý pane nebo pani námytky platí i z hrupkama.
Nevádí jestli vás někdo zbyje nebo zbije.Výsledek je stejný.S
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-24 06:43:38Těžko říci ,jaká je ,jak píšete reputace,zastupitelů města Klecan.Je však jisté,že si ji dělají sami.Jsou to nejen úředníci ale i politici,jak si svá rozhodnutí obhájí,prezentují,je jen na nich.
Škoda,že nevyužívají této možnosti (internetu )k zdůvodnění či objasnění nebo
propagaci své činnosti.Využívá pouze pan starosta a to velmi stroze.Ostatní členové rady,jakoby neexistovali.Názor by se měl nejen sdělit,ale i objasnit.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-20 11:56:00Vážený pisateli,tento občan projevil svůj názor,ze slov dokázal sestavit větu,rozvinul ji souvětí,
a vyjádřil myšlenku.Zúčastnil se komunikace. Hádej kdo toto po panu starostovi
ještě umí?Že by to bylo skutečně o pravopise?
re: re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-20 12:22:22Názor? Spíš to vypadá, jako neoprávněné napadání, zesměšňování a plácání.
re: re: re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-23 14:10:40Plácáš akorát ty, protože nejsi schopen dát dohromady kloudnou větu.
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Martin Lemon - neregistrovaný - 2009-02-20 07:35:41Takže předně, nejsem členem rady a nikdy jsem jím nechtěl být. Odborník přes kulturu také nejsem, ale rád si nechám poradit, jak rozeznávat brak od té pravé kultury. Stále ale nevidím žádnou lumpárnu na tom, že dlouhodobá aktivita ve prospěch Klecan je odměňována. To, co píšete v posledním odstavci, je poměrně závažné obvinění. Rád bych Vás poprosil o konkretizaci, kdy jste byl mnou a čím šikanován. Netušil jsem, že mohu mít pro šikanování předpoklady, je to pro mne nemilé překvapení. Spíš mám dojem, že šikanuji sám sebe, že jsem sem něco napsal. V posledním odstavci hážete každého, kdo chce něco pro Klecany udělat, do jednoho pytle. Nad tím by jste se měl zamyslet především sám.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-20 09:41:50Sice článek,na který odpovídáte není můj,ale podíval jsem se na jakém postu ve městě pacujete
Komise životního prostředí:
M. Lemon, J. Bratka, K. Tichý,B. Trnka.
Mohu vám říci,jako členovi uvedené komise,
že se již třetí rok v Klecanech snižuje kvalita životního prostředí spalováním látek,z nichž vznikají jedovaté zplodiny.
Prosím sdělte ,co konkrétního jste udělal proto aby se zabránil stáe zhoršujícímu se stavu.To je Vaše parketa.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-19 09:34:23Dobrý den pane Lemon,
je hezké že Vám Barky a florbalisté a další dali tu pravomoc ke konstatování,že nebudou reagovat.
Je to věc zcela dobrovolná,třeba ani neumí obhájit své rozhodnutí,reakci od Barek a florbalistů bych však ani nečekal,ti nerozhodují
ti spotřebovávají,Jde jen o priority,někdo chce raději pořádek ,spravené silnice,školství na úrovni,chodníky,osvětlení ,kvalitní životní prostředí,bezpečnost osob a majetku a.t.d.
Na druhé straně jsou zase tací,co potřebují
určité partě z rozpočtu přispět na soukromé aktivity.
Pěstujme multikulturu,pěstujme a podporujme
neorganizované sportovce,nemějme dokončené chodníky,buďme laxní k vandalizmu,(co vy na pomalované fasády,dopravní značky - taky kultura),ježděme ulicemi jako po tankodromu -(u Lékárny Dlouhá a dalčí,nechme ničit i životní prostředí tolerancí spalování dřevotřísek,nabarvených prken a dalších škodlivin.Dříve si laskavě pene Lemon projděte město.
hezký den.
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-19 17:08:08Z toho, co napsal pan Lemon mi nijak nevyplývá, že by od někoho měl pravomoc za někoho mluvit. Proč se mu to snažíte podstrčit? píše jen, že tuší, že na nepodepsané příspěvky nebude nikdo odpovídat. Asi tuší správně, ale jisté pohrdání z toho cítit je.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-20 06:35:54Omlouvám, se skutečně jen tuší.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: 18,2..11.13.. - neregistrovaný - 2009-02-18 21:57:24tak ještě jednou-když máš takovej velkej problém o těch 5000kč tak se prosím zastav v uterý nebo v neděli a můžeš nám říci co ti vadí a nebo vem hokejku a můžeš s náma hrát ale ty budeš asi jenom kecal co sedí doma a jenom sem píše...
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-19 06:53:00Dobrá nabídka k aktivitě,takovou by moha dát
jakákoli skupina pěti či šesti občanů,zabývající se jakoukoli činností,když nám vznikne deset skupin a město je bude dotovat bude je to stát 50 000kč,a vyřádí se
50 až 60 odčanů.
Daleko milejší by mi bylo,kdyby vedení města,
použilo tyto peníze na vyplnění alespoň jedné díry v silnici,nebo za to koupili třeba učební pomůcky do školy,nebo zkvalitnili výbavu hasičů či vybavili školní jídelnu.Víte,z toho by měli prospěch všichni občané,nejen část vyvolených. Obhospodařované peníze místním úřadem,pocházejí od všech daňových poplatníků,proto by měly být rozdělovány ve prospěch všech a to zejména na věci nutné a potřebné pro chod obce.V tomto případě jde o peníze,které se spotřebují během jednoho dopoledne a užije je velmi malé množství klecanských občanů.Město mení soukromá firma,
která dává sponzorské dary komukoli.
Jediné k čemu ještě posloužily,je jakási propagace města v regionu - tisku (jak se oslavovalo šampaňským)za přítomnosti pana starosty.Toť vše.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-18 17:26:47Kdyby měly Lakomé Barky trochu cti v těle, tak se veřejně vzdají těch peněz a požádají město o lepší využití. Jsem pevně přesvědčen, že za tyto peníze by se dalo pořídit dost potřebných věcí. Zkuste někdo popřemýšlet a ozvěte se vždyť jsou to peníze z našich daní aproč mají skončit pro pochybný projekt.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-18 17:53:00jen ať si to nechaj, dyť sou přece Lakomý, jen mam strach aby pak ještě nežádali o dotaci na prodej toho cédéčka, já si ho teda na 100procent nekoupim, protože je možná bude město rozdávat zadarmo...
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-18 13:03:40Když už dojde na likvidaci ledničky, odevzdá ji 34 % domácností do sběrného dvora. Za novou ji při nákupu vymění u prodejce 20 %
To jsou zajímavé poznatky z vašeho Zpravodaje,
Když si zakoupím lednici v prodejně,zaplatím likvidační poplatek 300Kč v ceně lednice,
Když odvezu starou před sběrný dvůr,pracovník
ji přijme , a prodejna vydělá svých 300kč.
Dokonce jsou takové firmy,že lednici,místo aby ji odvezli na svůj dvůr,složí ji od zákazníka před sběrným dvorem v Klecanech.
Proto se chci opět zeptat pana Němečka,kdo platí a z jakých prostředků,likvidaci odpadů ze sběrného dvora v Klecanech?Podobných firem je více.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: já - neregistrovaný - 2009-02-17 18:16:53když ti vadí zrovna vánoční světélka tak jsi docela křupan,patří to k vánocům tak neblázni..
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-17 09:54:18Proč mažete příspěvky občanů kteří zde jen vyjadřují nespokojenost, která si myslím je na místě!!! Jo a jinak Barky doopravdy nejsou ani k tanci, ani poslechu, ba ani ke koukání!! A dávat jim 10 000kč je trochu přehnané stejně jako dávat 400 000kč umělcům na klavír, když je jak dobře víme obecní pokladna rozkutálená!!!
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-17 14:52:01Naprosto s tebou souhlasím, Šebek maže jakýkoliv záporný názor který tady občan vznese, prostě názory na jeho kamarády na úřadě musí býti kladné - zato dostane zaplaceno a potom to jako sponzor vrátí Do Klecanské veterán relí. On maže tady a další rod.příslušník ve Zpravodaji - dívej na tu rychlost - to mu říká demokracie.
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-18 09:16:03Není nad kamarádské vstahy v pracovním procesu,zde v úředním procesu.Ty asi nejsi kamarád s nikým z rady a asi jsi s nimi nechodil do stajného ročníku základní školy,asi s nimi ani nehraješ florbal nebo fodbal,asi s nimi nemáš mnoho společného,asi jsi obyčejný občan města,proto nemáš příspěvky a dotace,ale neházej flintu do žita,sice tvrdí nekdo zde,že si můžeš se svou partou taky zažádat,ale pozor,nejsi kamarád a nastane hledání,proč to nejde,
Nezbývá ti,než se dostat na úřed sám,nebo Tvůj kamarád a máš šanci k příspěvkům.
Myslím však,že by vynaložené prostředky měly být ve prospěch všech občanů a zejména na
věci nutné pro chod města,nikoli nějaké partě
sportovců.Ale jesti závidíš ,tak to dělej taky,pokut ti to svědomí dovolí.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-17 10:09:33Těch 400 000 je pro děti ze ZUŠ - investice do dětí se nikdy neztratí. ZUŠ Klecany je kvalitou jedna z nejlepších v ČR a podporu si zaslouží. Dítě se musí učit na dobrém nástroji, s tím se nedá nic dělat. To je trochu mimo... Víc by mě štvala Vánoční světélka, která jistě stála dost peněz a obecní pokladna na tom opravdu není zcela dobře. Rekonstrukce účetnicví za poslední dva roky bude stát v řádech stovek tisíc a to jaou další vyhozené peníze. Nějak se mi zpráva obecního majetku nezdá. Za starého vedení problém s účetnictvím nebyl.
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Ivo Kurhajec - 2009-02-17 11:33:58ZUŠ dostala na klavír půjčku 187.000,-Kč schválenou ZMě a pí.ředitelka jí vrátí pokud nerozhodne ZMě na doporučení FV jinak.Vánoční výzdoba byla také schválena ZMě.Problém účetnictví spočívá v účtárně (3 účetní za 2 roky)a nemožnosti splnit termíny a předklávat vše včas a dobře ,protože to není připraveno k jednání.Nezbavuji se osobní odpovědnosti za tento stav.Stav konta města je cca 3,7 mil. Kč.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-18 10:09:38To je jak banky v Americe, z čeho ten dluh umělecká škola zaplatí, patrně se počítá že nezaplatí nic - tak to roznou nazvěte dar - kolik darů ještě kam půjde, podle všeho jsou Klecany jedný z nejbohatších v oklí - to se vám to rozdává s cizího, svoje peníze byste si lépe hlídali.
re: re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-18 11:13:26No,něco na tom bude,vemte si turnaj ve florbale,jakási sešlost dostala dotaci 5000Kč
na turnaj,ale ostatní účastníci ze svých obcí nepřinesli nic.Duď jsme skutečně bohaté město,
nebo mají naši radní své zájmové priority.
Mě by se spíš líbilo,kdyby za ty peníze zacpali díry v ulicích.Tak že je to o těch prioritách.Není to žádná závist ,jak tu někdo emotivně píše,jde o hospodaření.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-18 06:17:03Prosím Vás pane starosto,Vy střídáte jednu účetní za druhou a máte problémy v účetnictví,
bývalé vedení města nevyměnilo žádnou a problémy nebyly.Nejde spíš o nekvalifikované zásahy do práce účetní?
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-17 14:45:55Práce starosty není jen občas něco nesrozumitelného napsat, ale vaší povinností si účetnictví řídit a kontrolovat, jestli na to nestačíte tak by bylo lepší chlapsky odejít
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-17 11:15:09Pozor nikdo nechce urazit kvality ZUŠ, ale tady jde o to že ZUŠ má příjmy od rodičů, státu, obce a prostory ve kterých sídlí zcela zdarma tj. neplatí ani za prostory ani za energie! Takže si myslím, že kvalitní klavír by si mohli koupit sami.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Mareš - neregistrovaný - 2009-02-17 11:32:38Obávám se, že nemáte pravdu, zjistěte si osobně v ZUŠ co vše platí a na co dostanou "zdarma". Z příspěvků rodičů rozhodně nástroj nepořídí.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Kudláčková - neregistrovaný - 2009-02-17 09:53:09Vážený pane Mareši,
nevím z čeho usuzujete, že občan je blbec a obtěžuje mě. Na větě "to si snad děláte legraci", já nevidím nic špatného, ale to bude asi tím, že jsem na úrovni podkoního.
Hezký den
Zuzana Kudláčková
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-17 14:42:20Nepřeceňoval bych protože sedím v radě, na podkoního to ještě není.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Mareš - neregistrovaný - 2009-02-17 10:11:54Usuzuji tak z Vaší odpovědi. Přečtěte si ji několikrát a třeba to pochopíte.
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-17 13:11:40Netřeba se hned čílit z jakékoliv strany, člověk co odchodil na základce aspoň pár tříd pochopil, že se jedná o Klecany, protože proč zrovna Olomouc že? , paní Kudláčková pak mohla vysvětlit, že se jedná skutečně o Klecany a obává se toho jestli dotaz na konkrétní město nebyl míněn jako žert."To si snad děláte srandu" skutečně zavání afektovaně a podrážděně a je to zbytečné...
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Mareš - neregistrovaný - 2009-02-17 09:21:09Ano, ano paní Kudláčková. Občan je blbec a obtěžuje Vás. Na srozumitelné zápisy zde již apelovalo několik lidí - ale asi je to stádo dementů, kteří nic nechápou. Nejste náhodou ve volené funkci a zastupujete zde občany města? Termín To si snad děláte legraci by si volený zástupce měl odpustit. Vím, že je velmi náročné něco do diskuze napsat, ale měla by jste reagovat na úrovni, neb jste osoba veřejná. Vaše reakce by měla být na úrovni zastupitele města a ne podkoního.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Kudláčková - neregistrovaný - 2009-02-17 08:05:02Vážený neregistrovaný,
ohledně bodu č. 10. My si tykáme? Bohužel nevím s kým mám tu čest, když se pod svůj názor bojíte podepsat.
Hezký den
Zuzana Kudláčková
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-16 09:18:26K bodu 3. kteří dva občané to jsou?? Asi Havran a jeho věrný druh. P.s. jaké byly prosincové a lednové odměny??? Prý statisícové na hlavu!
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-16 11:35:35Jo hochu,to bude asi státní nebo služební tajemství,které má být uchováno před neoprávněnou osobou.Vem si to,že je to jenom návrh,a kdyby neprošel,dotyčná osoba by se mohla cítit ukřivděná, jde přece o čestného občana.
Ale ještě by mohly Klecany postavit nějaký ten pomník NAVRHNĚTE.
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Moňa - neregistrovaný - 2009-02-18 11:22:57Já chci pietu pro Láďu,a aby tam stál s velikým ale velikým veteránem,ten kostitřas mu
sluší jen málo.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-18 17:59:01navrhuju aby se jednou rukou drzel nakyho toho veterana a v druhy drzel sit proti hmyzu :-)))
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Kudláčková - neregistrovaný - 2009-02-16 07:56:53Vážený neregistrovaný,
k bodu č. 10 myslíte, že Rada města Klecany, schválí přihlášku městu Olomouc? To si snad děláte legraci. Možná, že by jste měl přemýšlet nad tím, co čtete.
Přeji hezký den
Kudláčková
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: likra - neregistrovaný - 2009-02-16 13:53:54Soutěž o cenu Petra Parléře
originální soutěž českých měst a architektů o nejzajímavější architektonické návrhy řešení veřejných prostranství, budov a interiérů ve veřejné správě. Soutěž poskytuje městům každoročně možnost získat zdarma profesionálně zpracovanou architektonickou studii na zvolené téma.
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Petr Šafus - neregistrovaný - 2009-02-17 14:43:45Zadání na konkurz měst do této soutěže na rok 2009 hovoří již poněkud jinak - přihlášená města zaplatí vstupní poplatek 5000 Kč a paušální poplatek 40 až 50 tisíc Kč. Paušální poplatek bude vrácen v případě, že město neobdrží žádnou architektonickou studii. Tedy nikoliv zdarma, ale za paušální poplatek.
Proč se rada města hlásí do soutěže se vstupním poplatkem 5000Kč a paušálním poplatkem
40 až 50 tisíc,projekt může stát i 55 tisíc,a nebo 5 tisíc za nic.Jak je sděleno panem Petrem.
Proč nejsou osloveni projektanti a není výběrové řízení?
Vvedené poplatky by mohly být použity na vybraný projekt.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: likra - neregistrovaný - 2009-02-17 16:44:58Pane Šafusi, celý odstavec jsem vzala z oficiálních stránek Společnosti Petra Perléře.
Vůbec jsem nesledovala finanční otázku, spíš to byla reakce na podivné výtky, kterého města se to má týkat.
Takže jakéhokoliv.
Nesedím na obci, tak se omlouvám za případnou nedostatečnost informací.
re: re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Petr Šafus - neregistrovaný - 2009-02-19 08:50:37Já jsem uvedené informace čerpal ze stejného zdroje - z odkazu na soutěž v roce 2009. Jediným důvodem mého příspěvku bylo uvést věci do souladu se skutečností. Na obci nesedím a ke zjištění výše uvedeného jsem použil vyhledávání na webu Společnosti Petra Parléře. Nic víc a nic míň.
re: re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Petr Šafus - neregistrovaný - 2009-02-19 08:47:37Já jsem uvedené informace čerpal ze stejného zdroje - z odkazu na soutěž v roce 2009. Jediným důvodem mého příspěvku bylo uvést věci do souladu se skutečností. Na obci nesedím a ke zjištění výše uvedeného jsem použil vyhledávání na webu Společnosti Petra Parléře. Nic víc a nic míň.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-14 15:37:50to je zajímavý, všichni tu diskutují a z rady snad neumí nikdo psát, nebo se bojí že napíší blábol a zesměšní se - nebojte se víc už to snad nejde. Prostě občané tento ekperiment nevyšel - příště volte zkušenost nadšení není všechno.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: já - neregistrovaný - 2009-02-13 18:52:41copak město nemá jinou duležitou praci že chtějí revitalizovat náměstí které je zatím ve slušném stavu oproti všem silnicím v obci které jsou v dezolátním stavu .dotaz pro pana němečka...když budu mít poloprázdnou popelnici budu platit pouze poloviční poplatek.děkuji pane němeček že mi odpovíte.tedy doufám...
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: pro 02.13-11.16... - neregistrovaný - 2009-02-13 18:43:05uspořádej turnaj závistivců a třeba ti dá také úřad náké peníze a já ti také přidám a rád tě poznám..
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-13 14:44:01Prosím o vysvětlení bodu č.10, z vašeho písemného projevu není jasné o co jde,kam se to město přihlásilo - schváli jste přihlášku do soutěže.......- o které město se jedná??? Jestli jsou to Klecany tak prosím ať dělá zapis někdo jiný, kdo myslí když něco píše.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Petr - neregistrovaný - 2009-02-13 13:31:17Žádám radu města Klecany o odtajnění systému přidělování příspěvku a darů. Na jakém základě je rozhodnuto o peněžní příspěvek, a také o tom zda-li je poté kontrolováno na co jsou darované finnanční prostředky skutečně použity. V případě, že tento systém nebude objasněn, podám trestní oznámení a zažádám o hloubkovou kontrolu financí města.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: pekař Matěj - neregistrovaný - 2009-02-13 17:10:48Petře, radní se shlédli v době rudolfinské, podporují ty umělce, co tak jako i tehdy starali se o zábavu a umění na Dvoře, dělej i ty městského kejklíře a šarlatána a budeš odměněn. Nápoj neviditelnosti, zhmotnění tmy, výroba zlata, vyber si čím městu pomůžeš a nestraš smrtihlava kontrolami!
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Petr - neregistrovaný - 2009-02-15 00:47:30Z mé strany se skutečně nejedná pouze o strašení myslím že situace, a to nejen ta okolo přidělování příspěvků, již přesahuje všchny meze. Myslím, že městských kejklířů a šarlatánů je v radě až moc. Nevím jestli zrovna oni přinšejí městu pomoc, ale rozhodně jsou po zásluze odměněni.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-13 11:25:46Milá Jano, možná jste si nevšimla, že Lakomé Barky vystupují téměř na všech akcích města a zcela zadarmo. Stojí je to dost práce, scházejí se každý týden na zkouškách poskytují tak kvalitní náplň volného času pro mnoho děvčat a to všechno také zadarmo. Je tedy v pořádku, že je město podporuje. Když totiž pozve na své akce jakoukoliv cizí skupinu, zaplatí za jedno vystoupení min. 5000,- Kč. Jen občas jsou vidět děti z klecanské základní nebo umělecké školy, které by přišly a něco na veřejnosti předvedly. A ostatní hudební skupiny? Až požádají o nějaký příspěvek, určitě se tím Rada bude také zabývat a spravedlivě zhodnotí jejich zásluhy pro město. Možná podle Vašeho soudu se nejdná o profesionální úroveň, ale o to přece vůbec nejde. Uvědomte si, že v dnešní době je to spíš výjimka, že se občané scházejí a snaží se něco pro sebe navzájem udělat. Pro Vás to zřejmě nic neznamená. Užívejte si profesionálů v televizi a stále neotravujte svojí nenávistí.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-16 11:25:23Ať si Barky udělaj svoje ičo a podnikaj se svou produkcí,budou mít poptávku,udělaj si cenu a možná vydělaj i na CD.
Nikdo totiž neví kolik je jedna zásluha a kolik je ,já nabráchyzmus rukarukymyjizmus ,když má úřad zájem o vystupování Barek,nechť udělá smlouvu a jim zaplatí,oni si pak pořídí CD
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-16 18:15:31Naprosto s tebou souhlasím, ať vystupují a vydělávají si třeba hudbou nebo něčím jiným...tam by dostali třeba bůra...od všech.
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-13 14:39:00Asi jste jedna z nich,ale nepochopila jste o co tu jde, nátáhnout ruku o dávku umí každý, tak ať si vydělají na svůji činnost. Město jim klidně může zadarmo pronajmout náměsti či prostory kasáren, hřiště a ...atd, tam mohou udělat veřejný koncert prodat vtupenky reklamní předměty - jenže to je moc práce takhle je to jednoduší.
Není to o nenávisti já jim držím palce, ale je to o podstivosti, jak říkáte vystupují na veřejnosti pro Město, snaží se vetřít v libost a pak si říci o peníze - je to takové čecháčkovské vlezdo.....S tou náplní volného času děvčat to zas není tak žhavé, jsou velice uzavřené skupina, která mezi sebe nikoho nepusti, což veřejně v Klecanském zpravodaji řekla jedna z nich.
Jde mi o nastavení rovných podmínek pro všechny jasných, nemůže přeci jedna skupina parazitovat na ostatních a využívat všechny možnosti jenom pro sebu. Obecní pokladna není bezedná jak to bude vypadat když budou žádat volejbalisti, fotbalisti,rybáři, zahrádkáři, včelaři, motýlkáři, levohradečtí a spousta dalších organizaci a kroužků o další a další dotace. Nehledejte v tom nic jiného než stanovení jasných pravidel.
Jana
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-26 20:40:58souhlas se souhlasem
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-16 10:35:19Tak to bude závist! Nevzaly vás mezi sebe, nebo máte jen kluky, že? Nelamte si hlavu, do ZUŠky taky nevezmou každého. Založte si svoji skupinu, ať se máme v Klecaecho čím chlubit! Konečně.
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Petr - neregistrovaný - 2009-02-15 00:54:29Jano, plně s Vámi souhlasím. Je třeba stanovit případně objasnit jasné podmínky, za jakých jsou městem přidělovány finanční příspěvky. Nemyslím si, že občané nebo město bude mít prospěch z toho že Barky vydají CD. Obavám se že by také mohla nastat doba a město by začalo přispívat svozové firmě na vyvežení popelnic.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Ivo Kurhajec - 2009-02-17 11:48:21Příspěvek LB byl přidělen RM za celoroční práci na akcích kulturní komise města a měl být poděkováním za činnost.LB požádali zda můžou tyto prostředky použít např. na dofinancování CD.Neviděli jsme v tom problém.
re: re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Petr - neregistrovaný - 2009-02-18 15:59:25Desetitisícové poděkování na mě skotečně dělá dojem jen zástěrky před nespokojenými občany Klecan. Chápal bych kdyby LB dostali příspěvěk ke konkrétním akcím konaným pro zájmy města. Tento systém "poděkování" se mi skutečně zdá jako velice neprůkazný. Nejde zde jen o tento příspěvek jde o princip. Jako občana by mne zajímalo komu a za co město konkrétně děkuje z našich peněz.
re: re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-17 13:14:42Pane starosto,neměla by kulturní komise za činnost LB pro ni, zaplatit vždy, jak říkáte poděkovat,po skončení objednané akce?
Vše bude jasné a zřetelné.Náklady se promítnou
jebnoznačně ko činnosti kulturní komise.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-16 07:57:32Já osobně bych pochopil příspěvky,registrovaným organisacím sportovním,
či uměleckým,aby bylo zřejmé a jasné kam příspěvky jdou,jak jsou utraceny a za co?
Možná přispíváme při turnaji náhodné sešlosti
na šampašké,pak na vydání CD z kterého budou mít všichni občané veký prospěch.
Tak nějak se rozdělovali peníze ve svazáckých organisacích,ale ve státní správě?
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-13 13:58:21Vážený neregistrovaný,myslím ,že zde nejde o otravování a nenávist,je třeba si položit otázku,co oné těleso vede k vystupování,jestli radost z produkce,nebo to - mít nějaké zásluhy.
Myslím,že mají li pro někoho nějakou produkci
mají dostat zaplaceno.Bude li poptávka.
Vyzvedávat jakési zásluhy pro město ,?,možná podpora scházet se,je diskutabilní věc.
Jakýsi zasluožilí umělci, to se dnes už opravdu nenosí.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-13 11:23:57Dobrý den,chtěla bych se zeptat na bod č. 4
Jak je známo,na letišti Vodochody působí profesionální hasiči.Naši hasiči jsou dobrovolní hasiči,stanou se z těch našich též profesionálové?V čem spočívá sdružení obou hasičských sborů?
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: Ivo Kurhajec - 2009-02-17 11:55:12Otázky okolo SDH Klecany a profi hasičů AERA jsou řešeny starostou města a navržená smlouva byla sjednána a placena již od roku 2003.Domnívám se,že město Klecany se po jednáních s HZS Ml.Boleslav a HZS Neratovice v měsíci únoru 2009 nepřikloní k podpisu smlouvy.Celá věc bude projednána v RM.
Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-13 10:35:46To si snad rada děla srandu 10 000 na vydání CD Lakomé Barky, to máte tolik peněz že je vyhazujete oknem, za ty peníze se dají pořídit daleko potřebnější věci, třeba do školy školky, do domu s peč.službou, úklid města,atd , když jsou tak dobrý at si hledaji sponzory samy, nebo si vemou pujčku, otvíráte tady precedenc, když dáte jednomu musíte přispět i dalším, nebo je v tom zase nějaká čertovina kamáčovft případně jiné služby. Je to nefér vůči ostatním, co když se v umělecké škole najdou více talentovaní a budou chtít peníze - tak musíte dát také. Když jsou tak dobré tak proč o ně nikdo nestojí, proč je nikdo nevytáhne nahoru a nedá jim šanci? Odpovím vám, jsou to provinční pěvci s mizivým repertoárem a s žádnou budoucností tak akorát pro Klecany, tam budou mít nabitý sál (20mist).Prosím o zveřejnění kolik skupin jste již a jakou částkou podpořili. Asi si založíme také skupinu a pak vyprodáme obřadní síň na úřadě a budeme žádat příspěvek. Rado vyhazujete peníze daňových poplatníků, z kterých jste živi i vy, máte za úkol si dobře starat o obecní pokladnu proto vám dali lidi své hlasy. Dotovat kultůru je sice záslužné, ale tady je to řekla bych za hranicí.Kromě známých si to CD nikdo nekoupí - a skončí v TEScu v koší a ostatními braky.
Jana
re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-13 11:16:20Ale Jano,když si mohou odsouhlasit,jakýmsi nadšencům či sešlosti(nikde neorganizovaným) dát na turnaj 5000kč, když mohou střílet peníze do vzduchu, proč by nemohi dát 10 000 kč na
CD,třeba za autorská práva zbohatnou,akorát jim chybí právě těch 10 000 kč.Je spousta nadšených sportovců,jsou i malíři,zpěváci a jiní umělci,ti však čekají na svou příležitost,protože nemají sponzory.Ale Barky žijí v bohatém městě,tak jim rada pomáhá.Hrají opravdu dobře.LAKOMÁ BARKA
4. 12. 2008 jsme v sále ZUŠ hráli besídku Lakomá Barka. Hráli jsme ji pro rodiče, ale i pro pana ředitele, pana starostu a pro ostatní hosty.
re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-13 12:11:00No vidíte, hráli jste pro pozvané hosty, ale Lakomé Barky hrají vždycky pro všechny a všechny také včas pozvou. V tom bude ten rozdíl.
Ať se ti nadaní zpěváci, malíři a sportovci předvedou a požádají o příspěvek. Když o nich nikdo neví, nemohou čekat podporu.
re: re: re: Zápis z Rady 9.2.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-13 14:05:08Víte není nad to,se propracovat sám.Ale za státní peníze,to bych nechtěl.