Zápis z Rady 26.1.2009
Zápis ze zasedání Rady města Klecany, ze dne 26. ledna 2009
Rada města:
1. Prověřila plnění úkolů z minulé Rady – bod č. 9 – jednání dne 21. ledna 2009 se konalo v kanceláři ředitele správy nepotřebného majetku Ministerstva obrany ing. Lachmana za město byt přítomen starosta města a místostarosta, další jednání se bude konat ve čtvrtek 29. ledna 2009 na Vojenské ubytovací správě.
2. Č.j. 83/2009 zamítla žádost o prominutí poplatku za odvoz TKO na rok 2009 p. Janě Klausové za dceru, která odjela do Anglie na jaz. pobyt.
3. Č.j. 124/09 souhlasí s prominutím poplatku za odvoz TKO p. Evě Kertészové za paní Marii Chalupovou, která je umístěna v domově důchodců v Úvalech.
4. Č.j. 123/09 projednala žádost Českého zahrádkářského svazu Klecánky o odkoupení části lesního pozemku a pověřila vedení města dalším jednáním.
5. Č.j. 94/09 vzala na vědomí oznámení Krajského úřadu Středočeského kraje ve věci povolení k provozování vodovodu, kanalizace a ČOV pro veřejnou potřebu v obci Klecany společnosti Středočeské vodárny a.s., Kladno.
6. Č.j. 96/09 vzala na vědomí žádost p. Jaroslava Tajbla o odkoupení pozemku a pověřila vedení města místním šetřením.
Příští zasedání Rady města se bude konat 2. února 2009
místostarostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastarosta
Č.j. 135/09
K tomuto článku můžete vložit svůj komentář
Přispívat do diskuze může pouze registrovaný uživatel.Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-10 06:44:56Jestli je mysleno , ze blabol je bezpecnost deti, a to prave pred skolou, tak nevim co si mam o mam o tom myslet.
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Moňa - neregistrovaný - 2009-02-10 06:22:02Láďo a ostatní,nenechte se vyprovokovat těmato
blábolama k žádné reakci,nemají pravdu,děláte to dobře a já vám fandím M.
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-10 15:00:24Ahoj Moňo, taky tě máme rádi, apropo nepálí se ti něco v kuchyni?
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-10 10:59:30Móňo, to je dobře že jim fandíš. Oni se sice hádají, v účetnictví mají bordel, nevědí kolik vlastně prohospodařili, zakázky přidělují bez VŘ a firmám, které po třech měsících krachují, ale dělají to dobře, že?. A neboj, oni odpoví jen na to co se jim hodí. Na nepříjemné věci, oni zásadně neodpovídají, vyprovokovat se nedají! Vedle těch "blábolů" je také fůra faktů a nepříjemností, ale to asi tvoje hlavička nebere.
re: re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Moňa - neregistrovaný - 2009-02-10 12:16:11A nemyslíte,že za to může třeba ta účetní,vše chtějí napravit a shání novou.
re: re: re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-11 08:35:25Za účetnictví odpovídá vedle účetní hlavně starosta a místostarosta... navíc místostarota je borec, který všemu rozumí ...
re: re: re: re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-11 09:55:40Láďa rozumí autům a umí dělat sítě proti hmyzu,
Klecany jsou veliké město a víte kolik musí znát zákonů aby nepochybil?Chybovat je lidské.
Nebuďte takoví.
re: re: re: re: re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-11 11:06:54Tak ať dělá dál sítě proti mouchám,nikdo mu to nebere, ale politiku ať nechá schopnějším!
re: re: re: re: re: re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Moňa - neregistrovaný - 2009-02-11 12:28:32Vy asi vůbec nevíte,jak je těžké se správně politicky rozhodnout.Každý do všeho pořád vrtá,
něco se mu nelíbí,hledá chyby,ta práce je hrozně těžká.Neodsuzujte hned jeho schopnosti.
M.
re: re: re: re: re: re: re: Zápis z Rady 26.1.2...
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-12 11:33:12Móňo,ono na tejhle úrovni je práce regulována spíš zákony a vyhláškami to těžké politické rozhodnutí málokdy,třeba zda vystřelit peníze do vzduchu nebo ne.Některý ohňostrůjce sdělil,
že tato forma oslav je typická pro bohaté podnikatele a bohatá města.Jsem rád, že žiji v bohatém městě.To je to správné politické rozhodnutí.
re: re: re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-11 08:23:26na obci se hledají řádově miliony, na jednu účetní je asi trochu velký sousto!! Kde asi jou??? Už se začíná prodávat i obecní majetek!
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-06 13:29:47Rad bych se zeptal pana starosty "co je vcas budu informovat".jeho slova. Nekdy po prazdninach lonskeho roku jsem vznesl dotaz, zda bude v Boleslavce kontejnerove stani (pry ano) dodnes se nic nedeje. Vcera nekolikrat za den prijelo auto z Boleslavky, vyložilo odpad do kontejneru, co se neveslo nebo nesel otevrit jiz naplněny kontejner, klidne postavili vedle kontejneru. Kdo se ma na ten bordel na silisti divat, proc se vse soustredi na sidliste. Dale bylo prislibeno, ze vcas budeme informovani o rekonstrukci chodniku po kterem chodi deti do skoly. Vcera jsem se malem zabil pres porustajici koreny od borovic (zvednuty asfalt)ve tme neni videt. A dalsi vec: Proc se stalo sidliste prujezdne z Boleslavky pres sidliste pred skolou. Z Boleslavky maji dostatek vyjezdu a prijezdu na hlavni silnici. Udelejte neco pro lidina sidlisti a nedelejte ze sidliste obsluzny prostor pro Boleslavku a misto klidneho prostedi, kterym sidliste jeste pred par lety bylo, prujezdnoiu oblast, kde uz ani deti nejsou v bezpeci. (mnozstvi aut). Preji pekny den.
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-06 08:07:53Vážený pane Němečku,potažmo rado,pročítám li si důvody nezmírnění pvrdosti vyhlášky a neprominutí poplatku za svoz odpadu,osobě nepřítomné v republice,mohu se zrovna tak zeptat,jak rada ví,že se osoba vrátí dříve?Komentovat nádech arogantnosti ve výroku"zpět u maminky"raději nebudu.
Pane Němečku,přečtěte si po sobě své zdůvodnění,
RM neschválila prominutí poplatku z důvodu, že těžko může někdo vědět v lednu jestli bude skutečně celý rok v zahraničí. Je spousta studentů, kteří odjeli na rok a za dva měsíce byli zpět u maminky.
Nepřipadá Vám to poněkud plitké?
Chci Vás však upozorni na jednu věc,občané volí své zastupitele proto,aby se jim žilo v obci lépe,né proto,aby rozhodnutím rady vynakládali zbytečné prostředky za nevyužívané služby.Vy jste správci poplatků,a máte též zodpovědnost za to, aby poplatky byly využity tak jak mají a nelatilo se vlastně za nic.Až zjistíte,že osoba dotyčná,se skutečně vrátila, až za rok,vrátíte tyto prostředky,když nebudou využity tak, jak by měly?
To by bylo poctivé.
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Ivo Kurhajec - 2009-02-06 07:49:55Povolené změny jsou plně v souladu se schváleným zadáním Ú.P. a dle St. zákona.Všechny tyto změny byly konzultovány s pořizovatelem a zpracovatelem Ú.P. a byly proto možné.
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Sandokan - neregistrovaný - 2009-02-07 13:58:22A neměli by se ty změny dát na vědomí všem lidem kterých se to týká, takhle si něco potajmu dohodnete a nakonec to dopadne pro místní špatně.Povolujete různé stavby a pak se stane že místní si to nic nepostaví, protože nebudou stačit sítě. Schováváte se za tvůrce územního plánu, ale město je přece zadavatelem a město zastupuje občany a proto by mělo snažit v první řadě v jejich prospěch. Na zastupitelstvo chodí málo lidí tak svolejte sezení jenom o bodu změny územního plánu a pokud nikdo nepřijde máte čisté svědomí. Takto se pořád na něco vymlouváte a kličkujete a odpovídáte jenom na něco co se vám hodí, kde váš otevření přístup k lidem jak jste slibovali. Jste v půli svého zvolení, ale i když se snažite tak jenom snaha nestačí, chce to také nějaké znalosti a to některým členům rady velmi velmi chybí. Neberte to jako že se do vás někdo zase naváží, ale chce to trochu se na to podívat i z jiné stránky než z prvního patra úřadu.
S pozdravem Sandokan
re: re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-09 08:25:25Sandokane,nejdřív byl jakýsi stop stav, protože se plán tvořil a nikdo si nemohl postavit,potom došlo k prolomení v rámci stavby garáží,a nyní se odsouhlasuje vše.
Když šlo o jednotlivce,byl stop stav,jakmile jde o firmy,vše se projedná a vše se upraví a je v souladu.
Buď by se mělo činit bez plánu a povolit všem vše,a nebo by se plán neměl upravovat,jen v případě,že by byl plán špatný.Jsou zajímavá Tvá slova - .Povolujete různé stavby a pak se stane že místní si to nic nepostaví, protože nebudou stačit sítě. Schováváte se za tvůrce územního plánu, ale město je přece zadavatelem a město zastupuje občany a proto by mělo snažit v první řadě v jejich prospěch.
To znamená,že v náš prospěch povoluje město satelity investuje sítě,nezbývají peníze na starou zástavbu a tam se problémy neřeší?Viz sídliště?V náš prospěch mizí zeleň a příroda?
V náš prospěch si v rámci přirozeního rozvoje
města místní nic nepostaví protože nebudou stačit sítě?Kdo ví,jaké jsou zde tlaky?
re: re: re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Sandokan - neregistrovaný - 2009-02-09 18:31:44Ano souhlas - chtěl jsem jen říct když přijde člověk na úřad starosta má spoustu práce, na firmy je ale času dost, a co z nich máme, možná Hrdý nám dá levnější benzin a ASTRA pokud vím opravovala potok do Klecánek obyč.cementem, jarní děště ukáží jaká to je kvalita práce.
re: re: re: re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-10 11:10:35Že by občan už nebyl partner?To budou muset hledat voliče někde jinde.
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-06 08:18:33Děkuji za odpovď pane starosto.
Nezpochybňuji, že je vše tak jak má být,ale na co je plán,který se mění.Není lépe činit bez plánu? Z měny mohou být vždy v souladu ,když rozhodne zastupitelstvo o změně plánu.
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-06 06:38:53Dobrý den,
pane starosto k čemu máme nebo bude Územní plán města,když se na základě hlasování zastupitelstva povolují časté změny,viz rozšíéření areálu autodopravy (jak je sděleno ,za finanční podporu městu)a na dalším zasedání opět změna pro Ústav duševního zdraví,(bez specifikace protislužby)
Není zbytečné vynakládat prostředky na nějaké plány,když se neustále mění?
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: já - neregistrovaný - 2009-02-02 21:04:24přečtěte si vážení raději téma -zlepšení komunikace - a budete zírat co zase naše rada odhlasovala co bude v kasárnách a nikdo o tom není asi je to zase tajné.
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-03 06:40:49Co ještě lze slíbit
jak za vydání souhlasu s trvalým vynětím půdy ze ZPF, tak za vydání souhlasného stanoviska k ÚR na jeho stavbu - finanční podporu městu na vylepšení sportovišť a dětských hřišť ve městě
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Jana Klausová mladší, Reading - neregistrovaný - 2009-01-30 13:12:05Dobrý den, čtu tady, jak se kvůli mě a poplatku za mě strhla veliká debata. Nevím, jestli mě to má těšit nebo mrzet. Podle selského rozumu mi taky přijde nesmyslné, platit za odpad v Čechách, když jsem 3000km daleko, ale pan Němeček to tu vysvětlil s pomocí zákonů, s kterými bohužel já ani on ani pan neregistrovaný nic nenadělá:-). Vám pane Neregistrovaný děkuji za obhajobu mé osoby a mé rodiny, která bohužel ten poplatek bude muset zaplatit nebo možná už zaplatila. Ale já řekla na rok:-), ne na 2 měsíce. Tak už jen kvůli radním a hloupým popelnicím tu ten rok vydržím. Další důvod, který mě tu udrží:-). Přeji hezký den, ať se vám v Klecanech daří. Kind regards Jana Kl.
re: re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-05 14:00:15RM neschválila prominutí poplatku z důvodu, že těžko může někdo vědět v lednu jestli bude skutečně celý rok v zahraničí. Je spousta studentů, kteří odjeli na rok a za dva měsíce byli zpět u maminky.
Výše uvedené důvody jasně říkají,proč rada neschválila prominutí poplatku.1) nejsou přesvědčeni,zda tam bude celý rok.
2)je spousta studentů,kteří odjeli na rok a za dva měsíce byli zpět u maminky.Jsou to naprosto přesvědčivé důvody k tomu aby občan platil za službu,kterou nemůže užívat,důvod druhý,ještě vychází z jednání někoho zcela jiného.
Tvůj příspěvek se stává třetím důvodem,
škoda,že nezasedáš též v radě,byly by tři
hodnotné důvody,proč má občan vyhodit pětičento.Je to paráda.
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Ladislav Němeček - neregistrovaný - 2009-01-30 11:17:19Obecně závazné vyhlášky jsou vytvářeny v souladu s platnými zákony, schváleny Ministerstvem vnitra a Zastupitelstvem města. Z těchto důvodů jsou platné. Se spravedlivostí je nutno se obrátit na zákonodárce, nikoli na město. Sazba poplatku tvoří: a)částka za osobu/rok, b)částka dle nákladů předchozího roku na sběr a svoz netříděného komunálního odpadu. Peníze takto vybrané nejdou do žádného našeho úřadu, ale do rozpočtu města. Tyto prostředky se používají na platby svozové společnosti za odvoz a likvidaci vyprodukovaného odpadu. K popsané situaci u Astraparku samozřejmě dojí může, ale tuto situaci bohužel nemůže vyřešit OZV. Ze zákona nemá nikdo povinnost přihlásit se k trvalému pobytu v bytě nebo domě, který vlastní. K této situaci již několik let dochází v oblasti Boleslavky i na dalších místech. Tuto problematiku řeší téměř všechny obce, které mají na svém katastru vystavěny satelity.
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-03 06:28:51PAN Ladislav Němeček sice zná proces vytváření OZV města,umí i citovat ustanovení vyhlášky,zmiňuje řešení problematiky ostatními obcemi tím ,že ji neřeší,ale absentuje v odpovědích na níže uvedené dotazy.Škoda.
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-02 09:37:52Dobrý den pane Němečku,
Kdo platí likvidaci materiálu kupícího se každý den, před sběrným dvorem,mám na mysli množství pneumatik,které nemohl vyprodukovat jediný občan, ale nějaká firma,stavební suti,
pocházející od staveních firem, i odpady živnostníků.Dále odpady - plasty pocházející
zřejmě z ekologické likvidace aut,kdy kovy se prodají do sběrny a plasty se dají před sběrný dvůr k likvidaci městem.Nebo má město nějakou dohodu s firmami,že jim bude odpad likvidovat?Nebo to platí občané ve svých poplatcích?Děkuji za odpověď.
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-02 06:47:00Vážený pane Němečku,nikdo nezpochybňuje zákony,ani OZV města,jde však o možnosti a vůli jejich využití.
Obecně závazné vyhlášky jsou vytvářeny v souladu s platnými zákony, schváleny Ministerstvem vnitra a Zastupitelstvem města. Z těchto důvodů jsou platné.
Naprostý souhlas.
Vyhláška města říká též jak sám píšete toto:
Městský úřad ,který je správce poplatku může na žádost poplatníka z důvodu odstranění tvrdosti, poplatek nebo jeho příslušenství zcela nebo částečně prominout.
Bohužel,není využito možnosti této vyhlášky,je upřednostněna její tvrdost vůči nepřítomnému občanovi,na základě zřejmé nedůvěry k němu,z předpokládaného důvodu,že se nevrátí až za rok.
Věc je řešena na základě jakýchsi pocitů
nedůvěry,nikoli na základě skutků.
Ještě pro Janu Klausovou mladší,víte ono nejde jen o Vaši osobu,ono jde o celkový přístup,na jedné straně se vyžaduje naprostá tvrdost našimi zastupiteli,na straně druhé se nic neřeší.Třeba zábory veřejného prostranství,(nebo ,že dy si někteří občané zalatili zábor až na několik let?)Tam se poplatky vesele promíjí.Že pane Němečku.
re: re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-02-02 07:16:21Dobrý den pane Němeček,jakoupak mají vyhlášku ve Zdibech,když vybírají poplatky od chatařú,kteří tam též nemají trvalé bydliště a jde to.Proč by to nešlo v satelitu?Že by ve Zdibech porušovali zákon?Asi ho spíš umí lépe aplikovat.Kontejnery tam maj.
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: neregistrovaný - neregistrovaný - 2009-01-30 15:26:00Tak proto tedy v Boleslavce nejsou žádné kontejnery na tříděný odpad, on tam vlastně skoro nikdo nebydlí, vyhazovat to mohou přirozeně jinde v Klecanech, kde sice není městská zámková dlažba, ale aspoň jsou ty kontejnery...
Jak to tedy řeší "téměř všechny obce se satelity"?
Díky za info.
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Ladislav Němeček - neregistrovaný - 2009-01-29 11:33:11Kdo je poplatníkem poplatku řeší článek 2 OZV 3/2007. Mimo jiné praví "Poplatníkem poplatku za komunální odpad je: a)fyzická osoba, která má ve městě Klecany trvalý pobyt."
V článku č. 12 se píše: "Městský úřad ,který je správce poplatku může na žádost poplatníka z důvodu odstranění tvrdosti, poplatek nebo jeho příslušenství zcela nebo částečně prominout." OZV v článku 8 přikazuje uhrazení polatku do 31. března každého roku. Tuto OZV schválili zastupitelé na svém zasedání dne 19.4.2007 všemi hlasy. RM neschválila prominutí poplatku z důvodu, že těžko může někdo vědět v lednu jestli bude skutečně celý rok v zahraničí. Je spousta studentů, kteří odjeli na rok a za dva měsíce byli zpět u maminky.
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-01-29 21:23:32Dobrý večer, je nějaká přímá úměra mezi počtem trvale přihlášených osob k pobytu a počtu (velikosti) popelnic v jejich daném místě?
Může nastat situace, že v Astraparku bude přihlášených trvale jen cca 30% fyzicky bydlících lidí, popelnice jim stačit nebudou a přebytečné odpadky budou nosit na nejbližší autobusovou zastávku v Klecanech,kde pak bude přirozeně bordel...
Děkuji za upřesnění této myšlenky.
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-01-29 14:14:07Vážený pane Němečku,vrátil li by se k mamince některý ze studentů ,není bůvod proč neuhradit dodatečně částku,kterou by dodatěčná služba obnášela.Váš úřad by o nic nepřišel.Při narození dítěte chcete platit ihned,a né až od stanoveného termínu splatnosti třeba i po 31.březnu.Stále platí - proč má občan platit službu,kterou nevyužívá?Nezaslouží si tato vyhláška nějakou novelu?Zdá se,že Vám záleží především na tom vybrat od lidí peníze,bez ohledu na občany,jejich potřeby a skutečně spotřebovanou službu.
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Zdenek Šebek - neregistrovaný - 2009-01-28 17:03:01Prominutí poplatku je specifikováno v článku č. 12 Obecně závazné vyhlášky města č. 3/2007.Žádosti vyřizuje Rada města. Starosta města, pokud má pochybnosti o správném rozhodnutí Rady města, může toto pozastavit a předložit k vyjádření Zastupitelstvu města. Tato pravomoc je zakotvena v zákonu o obcích č. 128/2000 Sb., § 105, odst. 1.
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-01-29 06:45:11Dobrý den pane Šebek,děkuji za uvedené informace a možný postup při řízení úlev o poplatcích za svoz TKO.
Rada, zřejmě i pan starosta,však nechtějí uplatnit článek o možnosti zmírnění tvrdosti
a prominutí poplatku,i když zmíněná osoba nebude přítomna v místě trvalého bydliště
delší dobu.Tak jest rozhodnuto.
Příjemný den.
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Martin Marek, Mírová, Klecany - neregistrovaný - 2009-01-28 16:51:21k zápisu: bylo by možné, aby jste do zápisu vždy uváděli čísla parcelní když napíšete zprávu a prodeji pozemků - viz.bod 6 tohoto zápisu. děkuji M.Marek
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: Martin Marek, Mírová, Klecany - neregistrovaný - 2009-01-28 16:48:58k prvnímu članku na reakci na zápis: abych řekl pravdu nevím proč ten kdo vkládá komentář nemůže napsat své jmeno. Z mého pohledu je to minimálně slušnost.
M.Marek
re: Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-01-29 10:02:21Dobrý den pane Martine Marku,
omlouvám se, že jsem se nepodepsal pod vložený úpříspěvek,ale myslím, že si ,v dnešní době
agresivity,arogantnosti,vulgarity,podvodů,vydírání ,uplácení a snaze oškubat jeden druhého, mohu dovolit takto proviňit proti mravnímu kodexu,myslím však,že zde nejde o to, kdo píše,ale co píše.
Zápis z Rady 26.1.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-01-28 11:27:38Když dcera paní Klausové odjela do Anglie je zřejmé,že nesetrvávala buď celý rok a nebo část roku v místě trvalého bydliště.Nemoha a pravděpodobně neužívala službu svozu TKO.
Podle logiky věci by nemněla zaplatit nic,nebo úměrnou část z roku,kterou ještě v Klecanech setrvala.Vkládám tento komentář proto,abych se dozvěděl princip rozhodování
v této, či podobné věci.Jestliže je nějakou normou určeno platit za osoby s trvalým bydlištěm a je možné toto v jejich nepřítomnosti prominout rozhodnutím rady,proč tak není učiněno?