Mapa stránek pro turisty napište nám nové fórum Z úřední desky Bazar
nakupte si u nás
Úvodní stránka
MěÚ - zápisy z jednání ~ Zápisy 2008 ~ Zápis z Rady 15.9.2008

Kontaktní informace
Městský úřad Klecany
Do Klecánek 52
250 67 Klecany

tel.: 284 890 064
fax: 284 890 000

Fakturační adresa
Město Klecany
Do Klecánek 52
250 67 Klecany.
IČ: 00240290

Úřední hodiny:
Městský úřad
pondělí, středa
07.00 - 18.00

Stavební úřad
pondělí, středa
08.00 - 11.15 a 11.45 - 18.00

Matriční úřad , Pokladna
pondělí 07.30 - 11.15 a 11.45 - 18.00 středa 07.00 - 11.15 a 11.45 - 18.00

e-mail: webmaster@klecany.cz

Zápis z Rady 15.9.2008

Zápis ze zasedání Rady města Klecany, ze dne 15. září 2008


Rada města:

1.    prověřila plnění úkolů z minulé rady

2.    schvaluje nájemní smlouvu s Farní charitou Neratovice na pronájem prostor v DPS, které budou  sloužit jako zázemí pro pečovatelku

3.    schvaluje dohodu o poskytování služeb s  Farní charitou Neratovice

4.    vzala na vědomí humanitární sbírku Diakonie Broumov, která se uskuteční 11. října 2008

5.    č.j. 1989/08 vzala na vědomí zamítnutí žádosti na poskytnutí dotace na školní víceúčelový areál z programu NUTS 2 Střední Čechy

6.    č.j. 1991/08 vzala na vědomí žádost p. Ledašilové o povolení pokácení  2 ks stromů a předá komisi životního prostředí

7.    č.j. 1992/08 zamítá nabídku odkupu akcí ČS od spol. Finance Zlín z důvodu rozhodnutí Zastupitelstva města ze dne 8. 2, 2007

8.    č.j. 2001/08 vzala na vědomí nabídku f.  Daráš Denis na opravu horní části potoka a předá FV

9.    č.j. 2009/08 vzala na vědomí dodatek č. 3 s f. Ropid k zajištění dopravní obslužnosti na lince č. 371

10.    č.j. 2011/08 projednala protokol o předání a převzetí díla „Strategický plán rozvoje města Klecany“ na doporučení komise pro dotace a  strategický plán bude vedení města požadovat snížení ceny u f. DHV CR, spol. s.r.o.

11.    č.j. 2014/08 projednala žádost p. Martiníka a p. Čecha a schvaluje odvoz zeminy z obecního pozemku na skládku města, na náklady žadatelů

12.    č.j. 2022/08 schválila částku 500,- Kč pro TJ zrakově postižených sportovců Zora Praha

Příští zasedání Rady se bude konat   22.  září  2008

 

Ladislav NěmečekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaIvo Kurhajec
místostarostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastarosta

 

č.j. 2037/08










                            




K tomuto článku můžete vložit svůj komentář
Přispívat do diskuze může pouze registrovaný uživatel.

Odpovědět

Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-10-02 06:50:40

Je možné, že "neskutečný bordel"je důsledkem malé kapacity kontejnerů,to se dá zvýšit počtem nádob,druhý aspekt je ve výchově občanů.
Učíte je třídit odpad,co do kterého kontejneru patří,ale mají lidé vůbec návyky třeba k tomu
aby neodhazovali obaly,jízdenky,láhve,plechovky
papíry,zbytky oblečení,nedopalky z cigaret,neničili veřejná zařízení,veřejné objekty,dopravní značenía.t.d.
Rozšíření poštu kontejnerůje je stejné,jako udělat
na silnici retardéry.Jde jen o pasivní opatření,tak jako je řidič,svojí jízdou ,schopen mimo retardéry napálit do přípojky plynu a zrušit třeba plot,tak v okolí kontejnerů budou občané odhazovat co potřebují.
Pokud nebude řešeno znečišťování veřejného prostranství jednotlivých osob,tak jako sankce za překročení rychlosti jednotlivých řidičů,
je opatření málo účinné.Podstata je ve výchově,
již od školních let.

Odpovědět

Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: Ivo Kurhajec - 2008-10-01 18:07:54

Vážení občané,
stání na kontejnery rozšiřujeme z důvodu neskutečného bordelu ,který jsme všichni(až na světlé vyjímky)
schopni okolo vytvořit ,Na Boleslavce bude také stejně velké stání na kontejnery a údržbu zeleně se snažíme neustále vylepšovat.Stání pro vozidla je nutné řešit ve spolupráci a pozemky pro ně vhodně vybrat jak od majitelů domů tak z obecního majetku.Návrhy na možná řešení si rád vyslechnu .

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-10-06 12:59:26

Na sidlisti citovany "bordel" okolo kontejneru nevznikal pouze neukaznenosti obcanu, ale vzhledem k tomu, ze kontejnery byly ustavicne preplnene a to z duvodu navazeni odpadu z Boleslavky (coz je pochopitelne, kdyz tam zadne kontejnery nemaji)ale v nemale mire tim příklad: prijelo osobni auto s plne nalozenym kufrem skla od alkoholu, nebo PET lahvi, vylozili obsah, zaplnili cely jeden kontejner danym druhem, co se neveslo, postavili vedle jeste v originalnich papirovych krabicich treba od wisky. Vypadalo to tak, jakoby nejaky podnikatel vozil odpad. Samozrejme ze neporadek nedelaji pouze obcane Klecan. Neco hrozneho je, kdyz treba jdete podel hriste a delnici z prilehlych stavenist, konaji na zed hriste svoji potrebu za bileho dne a vubec jim nevadi, ze jdete okolo, neskutecne. Take to mnozstvi tzv. placatic, pohazenych naprosto vsude uz i na sidlisti, pochazi zrejme ze stejnych zdrojů. Chtelo by to mestského straznika, (nejlepe vice), kteri by ve dne, v noci, ale v nejkritictejsi dobe od 4 - 6:00 hodin rano prochazeli (ne projizdeli pomalu sedice v aute a pouze po hlavni silnici) mesto Klecany.

Odpovědět

Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-29 12:52:21

Pokud vidim, tak zelen, ktera je majetkem vlastniků domů na sidlisti, tak ta udrzovana je. Bohuzel zelen, ktera je verejna (tedy MěU) je udrzovana pouze u detskeho hriste. O par metru dale jiz ne. Sem take patri obrovska vzrostla briza, ze ktere je znacne mnozstvi spadaneho listi a kazdy podzim je to tam jako na mlate. Nikdy tam nezajede cistici stroj (i kdyz behem dne tam auta neparkuji, nebo alespon minimum). To plati i v dobe snehu. Nikdy neni prohrabano, ani posypano v pripade naledi. Proste tato cast neni primo na rane. Pritom je to verejne prostranstvi a vede tudy cesta deti do skoly.

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-30 09:09:31

Možná zbyde ňáká zámková dlažba ze satelitu,nebo z kontejnerových stání,možná se dočkáte úpravy parkovacích míst,možná nebudete už parkovat na blátě,možná přijede i obětavý pracovník úřadu se svoji multikárou,zatímco ostatní budou sledovat seriály a novely a sníh pohrabe a posype.
Možná se budou upravovat i zákoutí,možná to někdy bude.

Odpovědět

re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-30 11:00:37

Kdyz jsme u kontejneroveho stani, mozna, že to cele sidliste vytvori jednou jako kontejnerove stani a nebo jako zazemí vseho nepohodlneho pro satelit. Jinak nechapu, proc doslo ke zvetseni na původnim sidlisti (kde uz je takto malo mista pro deti na hrani) a ne k vytvoreni kontejneroveho stani na "satelitu".

Odpovědět

re: re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-30 11:23:28

Možná,si to v satelitu nepřejí,možná je nepříjemný pohled na různobatevné nevzhledné nádoby,možná,nechtějí nepořádek kolem nich,možná chtějí žít v čistotě a pohodě bez hluku aut vyprazdňujících nádoby,možná proto je lépe odhodít odpadky po cestě na sídlišti,možná již nejsou peníze na další nádoby,možná je nárůst obyvatel ve ¨
městě příliš velký a nepřirozený,možná se to všechno vyřeší a možná příjde i kouzelník.

Odpovědět

re: re: re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-30 13:20:06

Kouzelnik urcite neprijde. Mozna novy starosta, ale to jsme po minulych volbach s nadeji take ocekavali, ze se konecne neco pohne na sidlisti.
My na sidlisti bychom take chteli zit v cistote a klidu, bez projizdejich aut, ktera si zkracuji cestu do satelitu, nebo pres satelit do stare zastavby Klecan. Nechapu, proc sidliste musi byt průjezdne,a to prave před skolou.

Odpovědět

re: re: re: re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-30 13:59:14

Možná,je popolárnější budovat nové věci,možná není atraktivní udržovat stávající majetek,možná je lépe se zalíbit "náplavě",
mžná už do toho nemáme co mluvit.

Odpovědět

re: re: re: re: re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-30 14:08:43

Jenomže ani "naplava" se neudrzi, kdyz nebude mit poradny podklad.
Mozna to jednou vsem dojde. Zdravim

Odpovědět

re: re: re: re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-30 13:37:40

Odpovědět

Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-25 14:25:02

Preji pekny den. Rad bych se zeptal pana starosty, jestli Městský úřad hodla neco delat s verejnou komunikaci uprosted sidliste, mezi opravenymi a nove natrenymi domy a se vzdouvajicim se chodnikem po kterém chodí neje deti do skoly, ale i stari spoluobcane (prorustajici koreny od vzorstlých stromu) nejen ve tme hrozi uraz.

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-29 12:36:49

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-29 11:19:47

Na tom sídlišti by se taky měli rozhodnout,zda
se bude udržovat zeleň,nebo zda se bute zeleň ničit parkováním aut.V případě upřednostnění parkování,nechť jsou vytvořena stání,neboť rozježděný trávník kaluže á bláto není dobrá vizitka nikoho.V případě upřednostnění zeleně,nechť je nějak ohražena.(V jiných městech je za parkování na právníku sankce od MP.

Odpovědět

Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: doprava . - neregistrovaný - 2008-09-24 21:55:15

doprava 24.9...nesmite se divit ze vam mesto neudela zastavku nekde nahore astra park.atd.protoze jak napsal pan starosta neni dostatek penez a to take proto ze hodne vas kdo tu nove bydlite tu nejste trvale hlaseni a mesto prichazi o moc a moc penez-na osobu 7000 tisic od statu -.. a blizi se zima vazeni a mesto vam tam take bude jezdit uklizet snih a pak cistit silnice a to take neco stoji..ale vas ne protoze penize na vas jdou jinam.jednoducha rovnice- trvale bydliste se rovna nova zastavka...

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: hm - neregistrovaný - 2008-10-13 22:11:40

Rád bych pouze konstatoval, že Astrapark nebyl dosud dostavěna a zkolaudován a tudíž trvalé bydliště nepadá do úvahy. Osobně, ve mě máte budoucího "trvalého" občana :-)
Tak jak to bude s tou zastávkou? Jen tak mimochodem, za 2 roky jsou volby :-)

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-25 13:11:39

Víte město Klecany,v současné době prožívá veliký nárůst obyvatel.Bohužel tomuto nárůstu
neodpovídá další vybavenost a obslužnost,je to takový nepřirozený rozvoj,jsou obce,kde stavbu takovýchto satelitů zamítli a s pozvolna přibývajícími občany se pozvolna rozšiřují.
To si nežádá jednorázové velké investice.Možná že neplatí čím více tím lépe.
Zejména, je li to s trvalým bydlištěm jak píšete.

Odpovědět

Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: Ivo Kurhajec - 2008-09-24 15:32:15

Vážení ,snahou Mě.ú. je zajistit služby v DPS a naší obci na úrovni a dle zákona 108/2006 Sb. s ohledem na situaci.Toto je dopis Mgr.Jarešové se kterou celou věc připravujeme :Farní charita Neratovice působí již více než 17 let na území Středočeského kraje a vykonává jak zdravotní, tak i sociální péči v terénu. Pro tuto činnost máme příslušné kvalifikace, potřebné registrace, vyškolený personál, dlouholeté zkušenosti, provozní zázemí i klienty, kteří jsou s naší prací spokojeni a vyžadují tuto službu právě od naší organizace.
Působíme již v 10 střediscích po celém Středočeském kraji .
Naše zdravotní sestřičky i pečovatelky můžete zastihnout nejlépe po ránu mezi 7 – 7,30 hodinou na každém středisku, protože potom se rozjíždějí ke svým pacientům.

Je potřeba rozlišit obě naše činnosti. Zdravotní ošetřovatelská služba je praktikována na základě indikace lékaře a je hrazena z veřejného zdravotního pojištění a klienti na tuto činnost nic nedoplácí..

Druhá je služba sociální, kterou si klienti hradí sami, např. z příspěvku na péči.Výše cen za poskytnuté služby je dána zákonem 108/2006.
Pečovatelská služba svým klientům nabízí: pomoc s osobní hygienou, nákupy,pochůzky, úklid,praní a žehlení prádla, donášku oběda a další věci související s chodem domácnosti a péčí o vlastní osobu.
Naše pečovatelky docházejí do bytů klientů a pomohou se vším, co je potřeba.

Podle zákona 108 /2006 musí být všichni poskytovatelé sociálních služeb řádně registrováni . Na základě registrace jsou inspektory kvality soc. péče služby kontrolovány, je sledováno plnění standardů kvality poskytované péče a na tomto základě mohou poskytovatelé žádat o dotace.
Vzhledem k tomu, že uzávěrka žádostí na rok 2009 je k 30.9.2008, zaregistrovali jsme pod naší hlavičkou již zaregistrováno středisko Klecany a v žádosti o dotaci již kalkulujeme s provozem na tomto středisku. K registraci je co nejdříve potřeba doložit smlouvu o spolupráci a nájemní smlouvu na pronajaté prostory.
Paní Daně Kalfařové bude řádně poděkováno za služby ,které pro Klecanské obyvatele vykonávala.

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-25 07:04:12

Mgr.Jarešová píše,že mají pro činnost vyškolený personál,ale sestřičku nebo ošetřovatelku do Klecan shání pomocí inzerátu.
Asi s DPS v Klecanech nepočítali.Bude zde jedna stálá sestřička,nebo sem budou dojíždět
pokaždé jiná z okolí,která bude mít volno,když neseženou na inzerát?

Odpovědět

re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-10-02 13:52:18

Ještě píší,že mají provozní zázemí avšak chtějí
pronájem prostor,a ještě si úřad musí pořídit automobil Fiat aby mohla charita pracovat.Nejsme tak trochu charita pro charitu?

Odpovědět

Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: Kudláčková - neregistrovaný - 2008-09-24 11:51:54

Stávající pečovatelka je ve výpovědní lhůtě, proto se město obrátilo na Farní charitu. S touto charitou mají dobré zkušenosti v Odolene Vodě, kde zabezpečuje veškeré sociální služby.

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-24 13:35:59

Chápu možná snažší zjískání pečovatekly přes
Farní charitu,je otázka co bude péče stát,
když se zabezpečuje přes druhou firmu.Není jasné co se skrývá pod pojmem zázemí pro pečovatelku, což stávající odcházející pečovatelka neměla?Nebo má Farní cha rita vzláštní požadavky?Farní charita je v Odolena Vodě skutečně vidět,když rozváží obědy potřebným přímo do bytů i s potřebnou péčí.Je, nebo bude v Klecanech takováto péče?Nebo bude pečovatelka jen DPS.?
Děkuji paní Kudláškové za odpověď

Odpovědět

Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-23 13:16:08

Potřebují Klecany služby poskytované Farní charitou?Služba, jak se zdá,s sebou nese nájem prostor pro pečovatelku uvedené Farní charity.
Nestačí Klecanům pečovatelka s nálešžitým vzděláním na patřičné státní šlole? Místo pronajmuté by se dalo využít pro zvýšení počtu míst potřebným.Nebo je vážná poptávka
klientů počovatelského domu právě po této službě?Kdo to ví odpoví:

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-23 13:30:07

Podle zveřejněmého inzerátu Farní charita nemá
tuto pracovnici,teprve ji schání pomocí inzerátu.Pracovnice charity budou rozhodovat,kdo bude v klecanském domě s pečovatelskou službou zaměstnán.To pečovatelku neumí město sehnat samo,že pečovatelku shání přes charitu?Jakou kvalitnější práci odvede pečovatelka obstaraná charitou,než pečovatelka třeba současná,nebo přijatá Městským úřadem?Věci nerozumím a rád se nechám poučit.

Odpovědět

Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: Václav Kuchta - neregistrovaný - 2008-09-19 13:49:37

Dnes nechci být opět nazván některým dopisovatelem, že "člen finančního výboru neví, která bije". Také mi nestačí stručnost či anonymita zápisu z jednání RM, ŽE "PŘIJALA ORGANIZAČNÍ OPATŘENÍ K PŘIJATÉMU USNESENÍ ZM" nebo že "provedla kontrolu úkolů z minulé Rady".To snad vědí pouze přítomní členové Rady. Např. ZM dne 15.7. většinou hlasů nepodpořilo čtený záměr občanského sdružení Pravý Hradec na využití objektu fary, na který RM schválila částku 30.000,-Kč! Kopii textu záměru členové ZM neobdrželi dosud a program jednání ZM dne 25.9. s podáním další informace nepočítá. Dle zápisu ze ZM z 15.7. se dovídáme i o návrhu pana starosty vzít na vědomí zprávu zastupitele p.D.Dvořáka o jednání s Arcibiskupstvím Praha ve věci řešení užívání církevních pozemků ve sportovním areálu. Nestáváme se příliš viditelným sponzorem církve svaté, která v Klecanech svůj farní úřad zrušila?
Jaký tedy konkretní postup v řešení této problematiky přijala Rada, když ještě nezveřejnila výsledek jednání s výborem TJ Sokol či s představiteli Pravého Hradce? Jaký postup v dané věci doporučuje legislativně-právní odbor ČSTV, odkud TJ získává nemalé dotace? Jedná se přece o hospodaření s veřejnými prostředky a s majetkem, spadající i do kompetence ZM a potažmo občanů. Ti mají na informace právo.
Očekávám, že odpoveď i já získám právě na svolaném ZM 25.9., i když písemné podklady k uvedenému programu jsou spíše sporadické. V tomto praxe předchozích období bohužel neblaze pokračuje.
Můj písemný podklad k problematice sportovního areálu (nikoliv pouze Sportklubu!) není určen k informaci, ale k řešení a k rozhodnutí.Názor členů RM k dalšímu postupu v písemných podkladech zatím není. Když není stanoveno do kdy, za co a kdo zodpovídá, je podaná informace a vzata na vědomí pouze alibismus.

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-23 07:21:25

Dobrý den, pane Kuchto Václave,
takto vypadá zvyšování informovanosti občanů,
se zájmem jsem sledovala názory občanů projevované na diskuzním fóru základní školy týkající se školní kuchyně a dopadlo to tak,že když pan ředitel neznal jméno a příjmení diskutujícího(možná i bydliště)tak diskusi považoval za bezpředmětnou,po požádání zveřejnění zpávy hygienika, raději diskusi zrušili a občané nevědá" která bije".
Jak to vlastně je.Mají tito anonimní tazatelé právo na informace?Proč jsou vlastně diskusní fóra?A jak je to s Vaším výrokem"Ti mají právo na informaci",když je li něco nepopulárního dotyční se odvolávají
na anonymitu diskutujícího,která je překážkou
k zodpovězení dotazu.To že je pisatel neznámý,neznamená přeci že je bezpředmětná diskuse.Nejde jim o problém,ale o znalost, kdo
si dovolil takový dotaz,proto všichni rádi diskutují a podávají informace na" domácím hřišti"nikoli takto veřeně.To však není o zvyšování informovanosti občanů.Je to spíš o tom - čím méně informací pustíme,tím méně do toho budou ostatní "rýpat"
Hezký den.

Odpovědět

re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-23 14:04:06

Chci se zeptat,kdo je vlastníkem pozemků ve sportovním areálu?Je li církev,nechť se dohodne
s uživateli těchto pozemků - sportovci a jejich
združení,proč to řeší město?Když budu chtít já pronajmout půdu od církve, bude to můj smluvní vstah,a město do toho nemá co mluvit.

Odpovědět

re: re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: Václav Kuchta - neregistrovaný - 2008-09-24 07:33:38

Vlastnictví 1/4 patří církvi, další cca 1/4 patří restituentům a zbývající část je ve vlastnictví města.

Odpovědět

re: re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: Václav Kuchta - neregistrovaný - 2008-09-24 07:27:07

Sportovní areál vznikl rozhodnutím KNV právě za hřiště TJ "za Tinclem", které muselo ustoupit umístěním posádky v Klecanech. Tehdejší MNV pověřilo správou areálu právě TJ. To je i ve smlouvě o výpůjčce, dříve o trvalém užívání, která je třeba upravit ve znění stávajících právních předpisů. Proto Město a JEHO ZASTUPITELSTVO musí do řešení stavu vstoupit a to ve prospěch podmínek pro sport a tělovýchovu v Klecanech a širšího využívání areálu pro občany. Přestane tak letité přehazování "horkého bramboru".

Odpovědět

re: re: re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-24 11:47:49

Pane Kuchto,děkuji za srozumitelné vysvětlení problému majitelů sportovního areálu,dosud jsem se jen dozvěděl,že město řeší složité majetkové vstahy,u příležitosti úpravy hřiště pro veřejnost.Hezký den

Odpovědět

Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-18 11:15:21

K č.j.2014/08 není patrné o kterou skládku se jedná,jde li o skládku ve Srtuhách,dovoluji si
upozornit,že při minulém zásobování uvedené skládky došlo k deformaci vozovky a popraskání povrchu asfaltového pasu v místech napojení ulice Dlouhá a U Vodárny,kde je esovitá zatáčka a v níž se těžká auta špatně vytáčejí.Dochází k nadměrnému opotřebení vozovky.
Výmol,který způsoboval závadu ve sjíznosti vozovky byl sice stržen,vyplněn jílem a popraskaný asfaltový pas zůstal.
Zdravý selský rozum napovídá,že tyto vozovky nejsou určené k takovémuto zatížení,není vhodný ani pohyb takovýchto vizidel po obci(možnost narušení statiky domů otřesy,prach a hluk a špína.)Dříve byla skládka zásobena od Alstaka.V případě,že chcete provozovat tuto skládku,volte v zájmu ušetření nákladů na opravu silnice a nerušené žití občanů jinou trasu.Děkuji.

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: Ivo Kurhajec - 2008-09-19 07:22:19

Skutečně se jedná o tuto skládku.O problémech víme ,jednáme s pí.Jandovou (soukr. vlastník ),jiná cesta tam zatím nevede.

Odpovědět

re: re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-19 11:15:27

Děkuji za odpověď pane starosto,ještě před Vaším funkčním období jsem chtěla na uvedenou skládku uskladnit přebytečnou zeminu a nešlo to,neboť mi bylo řečeno,že je skládka uzavřená.
Je zřejmé,že bývalé vedení města zohlednilo i
nedostupnost této skládky a v případě provozu
následné škody.Co je dnes důležitější,že se skládka začíná znovu provozovat?Co převyšuje zájem ochránění komunikace před zničením a nerušeného žití občanú,že rada rozhodla takto?

Odpovědět

Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: - neregistrovaný - 2008-09-18 09:30:54

dobrý den, čeho se týká dodatek k obsluznosti linkou 371? dekuji za vysvetleni

Odpovědět

re: Zápis z Rady 15.9.2008

Vložil: Ivo Kurhajec - 2008-09-19 07:16:50

Dodatek se týká přidání spoje v 09.00 z Řeže o víkendu,zkrácení jiného spoje (prvního ranního )také o víkendu (jezdí pouze z Klecan)vše v platném JŘ.


Přihlášení do systému
Uživatelské jméno:

Heslo:

  Registrovat


E-letter

Pokud chcete dostávat pravidelně novinky o dění ve městě Klecany a okolí, zadejte výše Vaší e-mailovou adresu.