Zápis z Rady 11.5.2009
Zápis ze zasedání Rady města Klecany ze dne 11. května 2009
Rada města:
1. Prověřila plnění úkolů z minulé Rady
2. Č.j. 702/09 vzala na vědomí odstoupení advokátní kanceláře Petra Moravce od záměru „Lesopark“ využití pozemků bývalých kasáren.
3. Č.j. 706/09 projednala nabídku firmy Akté spol.s.r.o. Zlín na regulaci veřejného osvětlení v Klecanech a pověřila vedení města dalším jednáním.
4. Č.j. 723/09 projednala zprávu Archeologického ústavu AV ČR Praha ohledně ochrany archeologické nemovité památky hradiště v Klecanech – zde došlo k závažnému narušení archeologické nemovité památky, bude předáno Stavebnímu úřadu Klecany k řešení.
5. Č.j. 707/09 vzala na vědomí vyúčtování výzkumu v roce 2008 - zámecká zahrada Klecany od Nadi Profantové Archeologický ústav AV ČR Praha 1.
6. Č.j. 736/09 schválila částku 40.000,- Kč na pokračování archeologického výzkumu pro Naďu Profantovou – Archeologický ústav AV ČR Praha 1.
7. Č.j. 525/09 zamítla žádost o odkoupení části obecního pozemku p.č. 361/57 (objekt bývalé školky Na Vinici) z důvodu dalšího zmenšení uvedené parcely na minimální výměr, výměr pozemku p.č. 361/57 je nyní 479 m2 a zároveň zamítá spolufinancování části oplocení.
8. Č.j. 606/09 zamítla žádost o odkoupení části pozemku p.č. 222/3 (plocha pod úrovní vozovky ul. Průběžná) z důvodu přístupu k propusti pod komunikací č. III/2424.
9. Č.j. 722/09 zamítla žádost o prominutí zvýšeného poplatku za TKO za rok 2009 manželům Láchovým.
10. Č.j. 712/09 vzala na vědomí návrh rozpočtového opatření č. 2/2009, předá finančnímu výboru a Zastupitelstvu města.
11. Č.j. 716/09 vzala na vědomí zprávu od p. Radka Skřivánka – vedení účetnictví a administrativy o zpracování účetních dat a dalších úkonů spojených s vedením účetnictví k 30. 4. 2009 a předá finančnímu výboru a Zastupitelstvu města.
12. Č.j. 598/09 schválila pronájem nebytového prostoru p. Kunkové Simoně v objektu č.p. 54, nám. Třebízského. Prostor bude využit na provozovnu pedikúry, kadeřnictví a jiných služeb.
13. Č.j. 721/09 schválila smlouvu o vypořádání věcného břemene na pozemku p.č. 631 s f. Pražská plynárenská Distribuce a.s., Praha 4.
14. Schválila program na zasedání Zastupitelstva města, které se bude konat 28. května 2009.
Příští zasedání Rady města se bude konat 18. května 2009
místostarostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastarosta
č.j. 737/09
K tomuto článku můžete vložit svůj komentář
Přispívat do diskuze může pouze registrovaný uživatel.Zápis z Rady 11.5.2009 - poplatky TKO
Vložil: Jan Čepelka - neregistrovaný - 2009-06-10 21:11:08Dobrý den spoluobčané Klecan, třebaže se na první pohled zdálo, že příspěvek do této diskuse neměl smysl, není tomu tak. Na základě výzvy se přece jen jeden další "neplatič" přihlásil a společně jsme požádali právníka o právní pohled na postup města při vyměření sankce. Pokud jste tedy stejně jako my dosud neobdrželi platební výměr a přesto je po vás vyžadováno, abyste uhradili částku navýšenou o sankci, kontaktujte mne na emailu jan.cepelka@email.cz. Existuje šance, že se nám podaří prokázat, že postup vymáhání sankce je ze strany města protiprávní. Podobné případy již byly řešeny i ombucmanem Otakarem Motejlem. V žádném případě nejsem zastáncem neplacení poplatku, jak jsem byl zdejšími anonymy "nálepkován". Poznámky některých pisatelů, "abych se stejne spojil take proti vodarnam, plynarum a energetice, ze treba si vyrvu vse zadarmo" jsou zcela mimo podstatu toho, co se snažím řešit. To s čím nesouhlasím, je postup města a házení všech neplatičů do jednoho pytle. Jako občan města očekávám, že na svoji chybu v podobě včasného nezaplacení poplatku TKO budu slušně upozorněn a že budu mít šanci ji napravit. Upozornění mohlo proběhnout např. formou zpoplatněné upomínky ve výši do cca 500,- Kč, která pokryje administrativní náklady města s mojí chybou. Argument, že místní rozhlas informaci dostatečně dlouho opakoval, je pro mne bohužel nedostatečný. V naší části Klecan dosud městský rozhlas nefunguje a jako nový "přistěhovalec" jsem byl z Prahy zvyklý na složenku ve schránce. Pokud jste v podobné situaci jako já, tj. byli byste bez problémů dlužnou částku obratem zaplatili, kdybyste na chybu byli upozorněni, kontaktujte mne prosím emailem. Další snůšky "plivanců" na svoji osobu, již zde nehodlám číst. Chcete-li se k nám připojit a řešit pravděpodobně nesprávný postup města při výběru sankce, rádi se dozvíme o vašem konkrétním případu. Tato výzva tedy není určena chronickým neplatičům, ale je určena těm, kteří nesouhlasí s výší a způsobem vyměření sankce. Jan Čepelka
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-26 12:21:29podel zdi u hrsite Mestsky úrad vysadil minuly rok "popinavky", ktere si pak pri sekani travy sam posekal. Nestacila jsem se divit. Zbylo jich tam uz minimalne.
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-22 22:30:18proč se okolo zdi na hřišti nesázejí také třeba stromky jako dole v klecánkách nebo nahoře nad boleslavkou peníze na to přeci jsou ..letiště dar 600000 za letadla co přes nás letají.když to pan starosta chce a paní tomášová také tak si mohou nechat pomalovat své baráky.bude to tedy pěkný hnus tak neblbněte..
re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Martin Lemon - neregistrovaný - 2009-05-23 19:19:00Stromky zde budou vysázeny až poté, co zde bude uložen do země kabel pro veřejné osvětlení, což je v dohledné době plánováno.
re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-24 18:13:46Prvně si ale zjistěte od geodetů čí jsou to pozemky, u silnice na státovku jste skoro všechny dali na soukromé pozemky, kde nemají co dělat, pokud ho někdo pořeže nemůžete proti tomu nic dělat. Někdy je lepší trochu přemýšlet než něco uděláte.
re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-25 06:10:21Jestli ho chce někdo zlikvidovat,že je na jeho
pozemku,musí žádat o povolení úřad,a úřad ho nedá,neboť jej tam zasadil,tak si mohou v této věci dělat co chtěj.
re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: tb, zahrádkáři - neregistrovaný - 2009-05-24 21:45:13Myslim, že se to dobře ví, čí to jsou pozemky, nicméně proti osvětlení cesty a doplnění stromořadí, popřípadě doplnění popínavek na zeď (aby ubylo tolik emocí z uvažovaného nápadu PrHr legalizovat zde grafiti)by soudný majitel pozemku těžko protestoval...
Budou-li se stromky sázet jako u Vltavy, tak si Martine jeden zabírám. Hudbu k tomu nepořebuju, svačinu si vemu z domova a rýč i lopatu také vlastním a použiju to raději než basebalovou pálku....:-)
Už se ví co to bude za stromky ?
re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-25 11:15:35Asi nechápeš, že společné sázení stromů je i společenská událost. Když k tomu nic nepotřebuješ, jen ten strom, nemusíš na nic čekat, kup strom, vezmi rýč a lopatu a běž strom zasadit. Stačí se jen zeptat kam. A odpadne ti to stálé poučování. A taky vezmi občas motyku a konev vody a ošetři zeleň u své fotbalové zdi, když ti ji tam už "někdo" vysadil. Ať se už nemusíme na tu hrůzu každý den dívat.
re: re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-28 09:22:59Ještě by měl dotyčný sazeč popřemýštet,jak se bude strom jnmenovat,připravit na jméno cedulku na čí počest,že je zasazen,vzít si s sebou pomocníka jiné národnosti,aby splnil
multikulturnost Klecan.Nebudete to mít lehké
pane Tomáši Bažante,dodržet tuto vysokou laťku.
re: re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Tomáš Bažant - neregistrovaný - 2009-05-25 16:05:59...i hrome, tak děkuji komunině Pr.Hr. za anonymní usměrnění v chápání pojmu společenská událost, jak jsem psal, rád se jí i zúčastním, akorát k tomu ten tyjátr okolo nutně nepotřebuju, což opravdu neznamená že budu leštit kliky na Měú a suplovat práci městských zaměstnanců v péči o veřejnou zeleň. Jestli se koukáte na tu hrůzu u "mé fotbalové zdi" ? (kde jste na to přišli, že je moje???),tak vězte, že právě ty starý opršelý grafiti ji na kráse nepřidávají...No a když už jste mě nařkli ze stálého poučování, prosím poučte mě na oplátku něco o kráse grafiti v Klecanech a začněte třeba u té nedodělané a ve finále ošklivým balastem zprzněné autobusové zastávky u sámošky...přeji hezký slunečný a ničím nerušený den :-)
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-21 06:15:19Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Přemysl. - neregistrovaný - 2009-05-20 06:28:30 NOVÉ
Dobrý den pane místostarosto Němečku Ladislave,
Na obecním sběrném dvoře na vratech,během uplynulých dvou měsíců,se objevily další dva informační nápisy.První informuje o tom,že je zakázámo skládat odpad před vraty do sběrného dvora a druhý,že je prostor monitorován.
Mám na Vás dvě otázky: 1.)Mám mít za to,že je možné skladovat odpad vedle plotu,nikoli však před vraty, jak potvrzuje praxe?
2.)Jaké jsou výsledky monitoringu,nebyly náklady na pořízení kamery zbytečné?Byl již na základě monitoringu někdo řešen za přestupek - založení skládky?
Děkuji Vám pane místostarosto za odpovědi s přáním hezkého dne Přemysl.
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Přemysl. - neregistrovaný - 2009-05-20 06:28:30Dobrý den pane místostarosto Němeču Ladislave,
Na obecním sběrném dvoře na vratech,během uplynulých dvou měsíců,se objevily další dva informační nápisy.První informuje o tom,že je zakázámo skládat odpad před vraty do sběrného dvora a druhý,že je prostor monitorován.
Mám na Vás dvě otázky: 1.)Mám mít za to,že je možné skladovat odpad vedle plotu,nikoli však před vraty, jak potvrzuje praxe?
2.)Jaké jsou výsledky monitoringu,nebyly náklady na pořízení kamery zbytečné?Byl již na základě monitoringu někdo řešen za přestupek - založení skládky?
Děkuji Vám pane místostarosto za odpovědi s přáním hezkého dne Přemysl.
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Tomáš Bažant, zahrádkáři - neregistrovaný - 2009-05-19 09:54:21č.j. 702/09 takže "nadstandartní golfový resort" v kasárna a okolí zřejmě nebude a Pravému Hradci se bude moci vyčlenit nějaký ten hangár?
re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-21 08:54:58Proč byl smazán příspěvek k Pravému Hradci?? Nebyyl nikterak urážlivý jen vyjadřoval názor. nehodilo se to do krámu co. Není snad pravda že toto sdružení jen využívá město ke svým podivným aktivitám. Proč asi mají takový zájem o místní faru? Tam jde o úplně jinou věc než oni říkají. Všechno jenom zabírají. Už jen ten nápad s počmáráním zdi u sokola a město ještě koupí za své barvy, má snad na rozhazování?? Ale stejně většina obyvatel sídliště i Klecan se na to koukat nechce, ale budou muset protože je to nápad z Hradce!!
re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Zdeňka Tomášová - neregistrovaný - 2009-05-21 14:42:07Program Pravého Hradce najdete na www.pravy-hradec.cz a myslím, že to nejsou nijak podivné aktivity. Pravý Hradec je občanské sdružení nezávislé na městě, i když je pravda, že k svému životu město potřebuje. Je to nezisková organizace, která se snaží na svůj provoz získat peníze nejen výběrem vstupného na své akce, ale i z darů, dotací a grantů. Hospodaření sdružení najdete také na www.pravy-hradec.cz.
Pravý Hradec v Klecanech ještě nic nezabral, snaží se jen získat pro svou činnost jakékoliv prostory, které by si upravil s pomocí města, ale s významným podílem dotací EU. Zatím se nám však nepodařilo žádné vhodné prostory najít a tak využíváme obřadní i zasedací síně na městském úřadě, občas knihovny, školní družiny a tělocvičny(ale tam to není zadarmo) a mnoho akcí se odehrává pod širým nebem. Nečekáme, že naše nabídka se zalíbí všem občanům Klecan, ale přejeme si, aby ti, kteří nechtějí sedět doma u televize nebo počítače, měli občas možnost vyzkoušet si něco hezkého vytvořit, společně si zazpívat nebo se jen tak sejít. Nejbližší akce je oslava Svátku sousedů na náměstí 26. května. Přijďte, rádi se s vámi setkáme.
re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: sprejer - neregistrovaný - 2009-05-21 11:18:23Pravý Hradec je občanské združení,které plně všichni podporují,včetně pana starosty,jak zmínil v Regionu.Pravý hradec organizuje žití obyvatel Klecan ve všech směrech, až se stávají multikulturní vzhedem k národnostem účastníků.
A jestli závidíš,že má zelenou a neomezenou podporu,založ si též združení a dělej to taky.Možná se ti dostane též podpory a budeš moci čmárat třeba po dopravních značkách.
re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Tomáš Bažant, zahrádkáři, anti - neregistrovaný - 2009-05-21 16:22:11Myslím, že Pravému Hradci se dá vcelku fandit, do té doby, než Vás začnou přesvědčovat, že podpora a zlegalizování grafiti přímo pod vašimi okny a na hlavní klecanské třídě je to pravé co celé Klecany potřebují a v rytmu hiphopu se budete taky moci "zapojit" spolu s "problémovou, poflakující se a alternativní" mládeží a celý svět to sem bude jezdit obdivovat a my budeme šťastní... Peníze na barvy a spreje měly jít prvotně z podávané žádosti o dotaci nadace VIA,to budiž omluvou. Město by zřejmě muselo dofinancovat doprovodný multikulturní program a bezpečnostní opatření, stejně tak jako se přihlásit k odpovědnostem za škody na soukromém majetku v důsledku propagace inkriminované zdi Klecan jako free zóny pro sprejery, protože těžko uvěřit, že pouze dotčená zeď by byla uspokojením prioritně nelegálních choutek sprejerů. Podpora města této akci je neznámá a spíše pofiderní, RM ani Změ toto neřešilo. Ač se klidně přiznávám jako hlavní odpůrce horkou jehlou šitou a NAIVNĚ zamýšlenou akcí, je škoda, že o ni nebyla více informována veřejnost a zatím se vše řešilo (chvílemi velmi emočně) pouze mezi zainteresovanými spolky a jednotlivci. To s tím hangárem v kasárnách je pouze mé dobře myšlené i trochu žertovné rýpnutí - nic víc, provozní a pořizovací náklady kulturního domu jsou ve hvězdách bez ohledu na to, jedná li se o faru,hangár,srdíčko,nebo rychtu. Naši veltěžští přátelé před námi brány své sokolovny nezavírají tak buďme rádi...
re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-21 16:40:16Fotbalisti, na zeď nedejte šáhnout! Je ozdobou Klecan a lidé ze sídliště se na ni tak rádi dívají. Byla by škoda jim tu krásnou vyhlídku pokazit. A ještě navíc poflakující se mládeží!
re: re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-22 06:40:43Zeď okolo hřiště skutečně není příliš vzhledná,
někdo se před asi dvěma lety pokusil o zazelenění přísavníkem,ale následná péče o rostliny nebyla veškerá žádná,a přísavník se někde ujal a někde neujal.Nikdo nedoplnil zašlé rostliny.Tehdejší myšlenka se mi zdá pro normální obyvatele nejpřijatelnější.
Jestli má někdo potřebu nebo touhu,ničit vzhled obce(viz autobusová zastávka)svými trapnými výplody,nechť si to dělá doma na vlastním majetku.Komu se líbí počmáraná hasičárna,transformátor,zdi ulice vedoucí z náměstí okolo pžární nádrže,počmárané dopravní značky,budniky na rozvod plynu a le.proudu?
Myslím ,že dochází narušení vzhledu obce,
poškozování fasád,povrchových úprav značek a zdiva.Je zarážející myšlenka,že vůbec někdo takové počínání chce podporovat,neboť je působena škoda na majetku a je jedno,zda je
soukromý nebo obecní.Vážení umělci,čmárejte si doma,nikdo na Vás není zvědavej.je zarážející ,že zastupitelé obce trpí ničení fasáda nic proti tomu nedělají.
re: re: re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-22 10:47:21Tady jde o to že někdo nejmenovaný ze spolku Hradec to vymyslel a usurpátorsky za tím stojí a za žádnou cenu nechce poslouchat názory ostatních. Když někdo výjádří svůj názor tak je zasypán slovy jako že tomu vůbec nerozumí, že se jedná o umění atd.
Skoro nikdo, krom pár vyvolenách o tomto pochybném a narychlo sešítém rádobyprojetu hraničícim s vandalismem nic neví!
Jasně zeť je ošklivá ale těmi čmáranicemi ji nevylepšíte!! Najděte si jiný prostor, který nebude tak na očích.
A nebuďte naivní "umělci" se nám akorát rozčmárjí a to asi nebude pro Klecany dobrá vizitka, když to tu bude vypadat jako na Smíchovském nádraží.
A ještě rada pro organizátory akce : poslouchejte i názory ostatních občanů nemusíte mít za každou cenu pravdu jen Vy!!!
re: re: re: re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2...
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-22 11:23:19Jestli má nějaká osoba z uvedeného spolku zájem o to se realizovat a spolek a jiní nohsledi za ní stojí,nechť to dělá jinde.
Jestli chce úřad podíl na zlepšení prostředí
obce úpravou zdi,je možní ji natřít přijatelnou barvou,která by zapadla do prostředí, do přírody,a né žádné komedie a
rušivé podněty.
re: re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: tb, zahrádkáři - neregistrovaný - 2009-05-21 22:12:12Pravda, zeď není hezká, nejásá na klecanský svět novými barvami a je otázkou názoru, jestli ty staré opršelé grafiti její "krásu" umocňují či nikoliv. Přibudou-li v nějaké hurá akci typu pejsek s kočičkou vařili dort a strčili do něj všechno co našli další, je opět otázkou, jestli to bude, či nebude ještě horší, o následcích které PH, natož pak město absolutně nepřijímá, nemluvě. Ideální prostor pro grafiti, problémovou, poflakující se a alternativní mládež nechť město hledá ve střelnici u U rampy, kde to snad zatím nikomu vadit nebude, ba ani ten podřimující cizinec s rozlitým krabicákem na vyhřátém oplechování rampy by nemusel být proti...
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-18 12:24:505. Č.j. 707/09 v souvislosti s tímto bodem se chci zeptat,kdo je majitelem zámecké zahrady Klecany,že tam město investuje výzkum?
re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Ivo Kurhajec - neregistrovaný - 2009-05-19 07:44:24Výzkum probíhá v části zahrady ,která je v majetku města.Výzkum také probíhá na jiných částech obce a myslím,že je hodně důležitý.Částky,které chce pí.Profantová jsou ve srovnání s cenami likvidace odpadů nebo m2 opravy komunikace velmi nízké.Přitom jde hlavně o zjištění stavu věci a dále nikdo nebrání dalšímu využití pozemků.
re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-19 08:58:48Děkuji za uvedené informace.
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-18 11:44:27VÝZVA
Začněme hodit na zasedání Zastupitelstva a ptejme se... tam odpovídat musí. Nejbližší je již v květnu!
re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Ivo Kurhajec - neregistrovaný - 2009-05-19 07:57:58Já jsem první kdo podporuje tuto výzvu a nic jiného si asi nepřeje víc ZMě.
re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-18 19:56:56taky mi jedno stačilo, to o mokřadu...
tragikomedie, a jestli cekate nejake podstatne odpovedi, tak nerada kazim radost, ale tam se jich asi taky nedočkate..
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Nicek - neregistrovaný - 2009-05-18 11:19:27Sankce.
1. Nebude-Ii poplatek za komunální odpad zaplacen ( odveden) včas nebo ve správné výši, vyměří správce poplatku poplatek za komunální odpad platebním výměrem. Včas nezaplacený ( neodvedený) poplatek za komunální odpad nebo jeho nezaplacenou (neodvedenou) část může správce poplatku zvýšit až na trojnásobek.
Díky mlžení o zvýšeném poplatku,lidé žádají o prominutí tohoto polatku,aniž by si uvědomili že šlo o sankci,která již nelze prominout,neboť o tom vyhláška nehovoří.
Lze prominout pouze poplatek.
Chyba v komunikaci a nejasnosti vyjadřování správce poplatků.
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Nicek - neregistrovaný - 2009-05-18 11:00:09Nevím, kdo sestavuje hlášení městského rozhlasu,ale nemyslíte,že když se sběr provádí ve všech částech města U kontejnerů,nebylo by
lépe toto předestlat jednou větou,než za každým časovým intervalem číst - u kontejnerů?
Dále nemyslím,že občané města jsou tak prostého ducha,že se jim musí věc sdělovat každé tři hodiny a třikrát po sobě.
Možná,že si takto představujete zvyšování informovanosti občanů,dle volebního programu,ale asi to nebude ono,spíš půjde o sdělení množství myšlenek,než množství hlášení.
re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Ivo Kurhajec - neregistrovaný - 2009-05-19 07:59:16Děkujeme za připomínky.
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-17 17:50:53Vážený pane starosto rado, chápu že chcete aby lidi třídili odpad, i to že bude někde přistavený kontejner a i to že to vyhlásíte v rozhlase, ale čeho je moc toho je příliš, od pátku skoro každé tři hodiny, včetně soboty a neděle mě u baráku řve rozhlas se stálou stupidní informací, jestli to po jednom hlášení nepochopíte vy, mě je to jasné, celý rok budu skladovat nebezpečný odpad a pak ho místo do škarpy hodím do kontejneru. O jiných důležitých informacích se ani nezmíníte a nyní se můžete strhat. Co vaše vyhláška o klidu v neděli a svátcích teď jde stranou co?
Váš nasraný daňový poplatník
re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Ivo Kurhajec - neregistrovaný - 2009-05-19 07:54:45Tři po sobě jdoucí sběry o sobotách mají dát dostatečný prostor nám všem zlikvidovat nepotřebný bordel ,který nevím proč máme snahu stále shromažďovat (já tedy určitě).Šíření těchto zpráv rozhlasem má podpořit informovanost. Akci děláme poprvé a naší snahou je její úspěšnost. O víkendu je Vás nejvíce doma a hlášení má největší efekt.Vaše připomínky příště zohledníme.
re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-18 09:19:15Na 100% souhlasím, to hlášení už je fakt na mrtvici, kdyby alespoň o víkendu dali pokoj!!
A ještě k té vyhlášce o klidu v neděli a o svátcích, platí vůbec?? Jestli ano kontroluje jí někdo?? Například náš soused skoro každou neděli po obědě seká trávu až do pozdního odpoledne. Nejsme žádní rýpalové ani nesnášenlivci, ale v neděli chceme mít trochu klidu, když jsme celý týden v práci.
Jsem zvědav jestli dostanu odpověď i když se nepodepíšu a ve svém příspěvku nikoho nenapadám, jen se slušně ptám
re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-18 10:31:44Jestli je nějaká vyhláška o dodržování klidu,je to obecně závazná vyhláška města.Kdo ji vydal,ten by měl zajišťovat její neporušování.
re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Ivo Kurhajec - 2009-05-22 10:12:41OZV o rušení klidu ve dnech volna Klecany nemají.
re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-18 10:28:05Nedostaneš,Tvá zvědavost je přílišná.
Tu máš odpověď:re: Zápis z Rady 20.4.2009
Vložil: Ivo Kurhajec - neregistrovaný - 2009-04-27 13:23:53
Vážený,veškeré kontakty na mě jsou od doby co jsem v úřadě na internetu ,tel. seznamu atd..Komunikuji s občany zcela bez problémů a pokud nemáme na některé věci stejný názor tak je to spíš normální než divné.Smůlu má však anonimní pisatel. Není komu odpovídat
re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-18 10:48:38Možná by si měli pánové nastudovat zákon o svobodném přístupu k informacím a kouknout na odkaz otevřeno-zavřeno, který také propagují... pokud nic, tak oprášit svůj volební leták - slibů o komunikaci a internetu tam bylo fůra!
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Petr - neregistrovaný - 2009-05-16 15:10:12Město nemá žadnou právní ani morální povinnost upozorňovat své dlužníky. Nejen že platby vyplývají z platných vyhlášek, ale je i logické, že za poskytnuté služby musím platit. Město na penalizaci za pozdní splatnost upozorňovalo hned několika způsoby. Po právní stránce je jednání města naprosto v pořádku. A to i bez ohledu na to, že to není po vůli těm kteří řádně neplatí.
re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-18 07:20:11Nazdar Petře,
Město nemá žadnou právní ani morální povinnost upozorňovat své dlužníky - s tím možno souhlasit,
je však na městu jak s lidmi jedná.
Platby vyplývají skutečně z vyhlášek včetně termínů.Město na penalizaci upozorňovalo rozhlasovými relacemi,i zde na internetu,avšak zcela kulantně tak,aby lidé nepoznali ,že jde vlastně o sankci,kterou schvélila rada.(mnozí občané pojali navýšení poplatku k danému termínu jako všeobecné zvýšení poplatku.)Je třba si uvědomit,že nejde o navýšení poplatku ,nejde o penalizaci,ale o sankci,podle vyhlášky,která může ,a to je třeba podotknout,činit až trojnásobek.A tak zceala z morální povinnosti
rada odsouhlasila nejvyšší možnou částku,bez ohledu na důvody jednotlivých neplatičů.
Toto opatření je velmi tvrdé a nezbývá nic jiného,než popřát členům rady,kteří byli pro návrh,aby až udělají třeba přestupek v dopravě,aby jim ten plicajt vyměřil stejně tvrdě,bez ohledu na jejich finanční situaci,
bez ohledu na okolnosti zavinění přestupku.
Zřejmě rada rozhodovala podle svých pozic a
nevzala vůbec na vědomí,že jsou též chudší občané,kteří na zaplacení neměli.Těm dala trojnásobek,aby prohloubila jejich nouzi.
Individuální přístup rada nezná,a tak vzhůru k exekuci.
re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: Petr - neregistrovaný - 2009-05-18 15:26:55Mohu s Vámi souhlasit s tím, že město při zvěřejnění informace o navýšení poplatku si počínalo poněkud nesrozumitelně. Z jejich informování se skutečně zdálo, že jde o plošné navýšení poplatku. A však nesouhlasím s tím, že by město brát zřetel na finanční situaci neplatiče. Město využilo svou pravomoc a stanovilo výši sankce na nejvyšší možnou mez. Dopravní policie při udělování pokuty také nezjišťuje nejprve finannční situaci provinilci, ale stanový pokutu ve výši adekvátního přestupku. Dle mého názoru je sankce stanovená městem zcela adekvátní.
re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-24 18:10:22Jasně všechny neplatiče postavit ke stěně a zastřelit
re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-19 06:46:11Možná Petře srovnávání s pokutami na silnici není to správné ,neboť jde o blokové řízení.
Porušení vyhlášky by mělo spadat do správního řízení,kde by se s lidmi mělo pracovat a né šmahem vydat všem stejný platební výměr s nejvyšší částkou.Na druhou stranu ,je to způsob ,jak z lidí vytáhnout co nejvíce peněz.Vypadá to,že jde o peníze a né o občany.
re: Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: jaja - neregistrovaný - 2009-05-16 17:49:51Jak pise Petr, mesto upozornovalo nekolikrat. Panu Cepelkovi doporucuji, aby se stejne spojil take proti vodarnam, plynarum a energetice, treba si vyrve vse zadarmo.
Zápis z Rady 11.5.2009
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-16 13:46:22čepelo ty chudáčku proč já mám platit a ty ne.jaké prominutí nebo snížení čěstky.nechápu co se bouříš každý platí.
Zápis z Rady 11.5.2009 - poplaky za TKO
Vložil: Jan Čepelka - neregistrovaný - 2009-05-16 10:37:45Dobrý den všem "neplatičům" TKO 2009, kteří stejně jako já nesouhlasí s přístupem rady města. Pokud stejně jako já nesouhlasíte s nepřiměřeným nárůstem poplatku při pozdním zaplacení bez předchozího prokazatelného upozornění na to, že městu dlužíte za svoz odpadu, kontaktujte mne prosím na emailu jan.cepelka@email.cz.
Ze zápisu rady jasně vyplývá, že samostatně nic nesvedeme, pojďme tedy spojit síli a podat žádost o prominutí nebo alespoň snížení částky společně.
re: Zápis z Rady 11.5.2009 - poplaky za TKO
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-18 11:39:33Vážený pane Čepelko Jane,Vy jste sankcionován,že jste včas nezaplatil,sankci Vám nikdo nepromine a ani nezmírní,to vyhláška města neumožňuje.Je dobré se zamyslet nad tím,
k čemu jsou vlastně sankce a tresty?Mají mít výchovný charakter.Aby jej měly,musí být projednány s konkrétními neplatiči a na základě toho udělena výše sankce tak, aby byla výchovná a příště zaplaceno včas.
Naš rada si zřejmě myslí,čím vyšší sankce tím vyšší výchovný účinek.Není tomu tak.
Rada vyniká tvrdostí opatření a úřednickým přístupem.
re: Zápis z Rady 11.5.2009 - poplaky za TKO
Vložil: J. Metelka, platič TKO - neregistrovaný - 2009-05-18 00:33:56Pane Čepelka, prosím přijměte mé doporučení a v prvé řadě "spojte síly" (fakt je tam Y) zejména se ZŠ Klecany, potažmo učitelkou/učitelem českého jazyka.
re: Zápis z Rady 11.5.2009 - poplaky za TKO
Vložil: Slavík - neregistrovaný - 2009-05-17 11:46:42Nesouhlasím ani se základním zlodějským poplatkem /500Kč/.Už jsem zde jednou o tom psal.Ovšem pokud sedí na radnici tito lidé a rozhodnou o jeho výši,nezbývá vám než zaplatit jako každý.S
re: re: Zápis z Rady 11.5.2009 - poplaky za TKO
Vložil: Ivo Kurhajec - neregistrovaný - 2009-05-19 07:30:05Poplatek 500,- Kč je stanoven několik let a vůbec nepokrývá náklady spojené s likvidací odpadů.Doplácíme z rozpočtu minimálně 50% k vybraným penězům.
re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009 - poplaky za...
Vložil: Slavík - neregistrovaný - 2009-05-27 18:25:50Není to tak dlouho co jsem na techto stránkách vypočítal z údajů pana Němečka a z poplatků naší rodiny že pro město zůstává docela velký přebytek.Takže na slově "zlodějský" musím trvat.Změnili se snad podmínky? S
re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009 - poplak...
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-28 11:06:45Podmínky se nezměnily,jenom se z tvé platby - přebytku dotují ti,kteří skládají odpad před sběrný dvůr,tak že když tam taky něco složíš,máš toí předplacené.Stále to tak funguje.
re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009 - poplaky za...
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-19 18:15:09Kdybyste nerozhazovali peníze na přihlouplé projekty jako deska kvákajících barek, nebo financování mistostarostovi na soukromou akci měli byste peníze na odpady.
re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009 - poplak...
Vložil: ds - neregistrovaný - 2009-05-20 10:28:03Todle mi připadá trošku nahlavu. každej má odpad, tak at za něj platí.Nemyslím si že 500 za rok je moc. To mi vadí poplatek za TV nebo radio kterej je opravdu na nic a vyjde mnohem dráž.Jediný kde by obec mohla myslet je poplatek za popelnici za dítě.Asi by se mohlo alespon do cca 2-3 let dávat bez poplatku.Duchodci at platí, ti maj kolikrát víc bordelu než kdokoliv jinej,ale stejně to skladujou u plotu nebo pod barákem. To že obec platí více jak 50%? myslím že do toho započítáváte odpad který nemá s našima popelnicema doma nic společného. Např. to co vyhážou lidi z aut a ani tu nebydlí,bordel z klecanských akcí,nebo občas nepřiměřeně malé poplatky na skládce u hřbitova. které se pak vozí na a.s.a. za 3x dražší poplatky než se vybralo.klady a zápory pro každého tu sou.
re: re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009 - po...
Vložil: Slavík - neregistrovaný - 2009-05-27 18:55:16Ono to na hlavu opravdu je.Každý má odpad tak ať platí.Netroufám si říci jaká cena je velká a jaká malá.Každý ať platí podle toho kolik odpadu vyprodukuje.Dítě nebo důchodce.Rodina si zaplatí jednu popelnici a jedna jí bude vyvezena.Zaplatí si jich deset,deset vyveze.Není nad čím dumat.Jedině tak se každý zamyslí nad svým odpadem.A v tomto směru jsem proti jakemukoli odpouštění.
A ještě něco.Tříděný odpad je používán jako druhotná surovina./sklo,papír,plast ap./ Možná by něškodilo ukázat zde tok peněz ve směru-kontejnery- sběrné suroviny-výrobci-radnice. S
PS.Jako počínající důchodce,bych si s vámi pane/či paní/ ochotně změřil množství"bordelu". S
re: re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009 - po...
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-21 16:05:54Odpouštět poplatky za dítě je nesmysl! Už jste někdy viděli tu hromadu plen, které jedno dítě vyprodukuje? A není to odpad ekologický!
re: re: re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009 ...
Vložil: dre - neregistrovaný - 2009-05-21 22:36:06ale děti tu jsou pro nás. je potřeba je podpořit a ne hned od miminka zdírat o každou korunu. stačí co se dá za malý botičky co za měsíc jsou malý.
re: re: re: re: re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2...
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-22 16:12:51tak to je pak lepší koupi rovnou o 2 čísla vetší...:-)
re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009 - poplaky za...
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-19 11:25:14Čj525/09 - kupte to celý.
re: re: re: Zápis z Rady 11.5.2009 - poplaky za...
Vložil: - neregistrovaný - 2009-05-19 11:21:17Jsou však i obce,kde dotují celou částku.